4.286 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

billig dyrlæge søges i Holstebro/struer/Rinkøbing område billig dyrlæge søges i Holstebro/struer/Rinkøbing område

Er der nogen som kan pege i retning af en billig dyrlæge???
Bella skal sterilisers snarest.
men var da lige ved at tabe underkæben over priserne....
der har tidligere været fremme at der kan være stor forskel på priserne. men der er ikke mange som skriver pris på deres hj. side.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig dyrlæge søges i Holstebro/struer/Rinkøbing område
  • #1   3. jan 2016 Hvilken pris har i fået oplyst?
    Mine forældre har altid været glade ved agerfeld. Men om de er meget billigere end Holstebro dyrehospital mere ved jeg ikke. Jeg Synes deres priser er ret standard.
    Ud over at spørge til pris så spørg til metode, hvilken narkose der bruges og om evt opfølgning til fjernelse af sting er med regnet.

• #2   3. jan 2016 jeg har ikke talt med nogen endnu (nytår) men skal have styr på det i den kommende uge. har absolut ingen ide om hvornår hun var i løb. tidligere ejer mente det var i sommers. Meeen hun er fra sidst i Feb. så tror det har været her Okt md.
    har før hørt om agerfeld. men de er opkøbt eller gået sammen med trehøje dyrlæger. så tror prisen er ændret.

• #3   3. jan 2016 Jeg kender ikke noget til dyrlægepriser i dit område. Min hund blev steriliseret i november, det kostede 4500 kroner, er det en lille hund, så ville prisen være 4200 kroner (dette incl smertestillende og fjernelse af sting, samt en trøje så hun ikke slikkede på sit sår).

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #4   3. jan 2016 Husk at spørg til metode, narkose middel osv
    Det billigste er ikke altid at foretrække.

• #7   3. jan 2016 Hvis du ikke ved hvornår hun har været i løb, kan det være en fordel at vente til hun har været det. Jeg fik Coco fikset for et par uger siden, og der var veterinærsygeplejersken meget opsat på at få info om sidste løbetid ift. at operationen skulle foregå imellem de to perioder.

Det kostede 2800kr ca. at få Coco ordnet, det var så på LIFE, så det har jo nok været en studerende eller tre, der har gjort det, under supervision selvfølgelig. Hun har en hjertefejl, så jeg ville hellere lade dem klare det på universitetshospitalet end hos min egen lille dyrlæge nede på hjørnet ift. narkosen. Der har intet været overhovedet, hun var self ret skidt de første 2-3 dage, men 4.dagen var hun dælme igang igen smiley

• #8   3. jan 2016 Vi gav lige knap 6000kr i Odense.
    Inkl. Alt også opfølgning og en ekstra gang antibiotika.

• #10   3. jan 2016 Pas på med udelukkende at gå efter prisen, der har været dyrlæger på banen gennem årene med "for" billige priser og deraf følgende komplikationer for hunden, i værste fald dødsfald .... se hellere på dyrlægens omdømme....
    Gav vist omkring 4500 for et par år siden ( ikke kikkertoperation, de er dyrere)

• #11   3. jan 2016 mit spørgsmål var hvorvidt der var nogen som kendte priser i mit område. metode osv. har jeg ikke den vilde holdning til. men som Div kommentarer viser så er der store prisforskel på ydelsen.
    derfor spurgte jeg.
    har ikke haft mulighed for at ringe til nogen endnu. men det gør jeg i den kommende uge.
    i sidste ende handler det om min mavefornemmelse.
    en høj pris er ingen sikkerhed, lige som en billig ikke er en garanti for godt arbejde.
    1000 tak for jeres bud.

• #12   3. jan 2016 3000kr. står sterilisation af hund under 10kg til hos min dyrlæge.

• #17   4. jan 2016 Hej. Jeg har en veninde i Holstebro, hun plejer at køre til dyrlægen i haderup, den skulle være både god og billig smiley
    Jeg har selv brugt Herning dyrehospital da alle dyrlægerne i Ringkøbing området er gået sammen.. Lige nu bruger jeg dog dyrlægen i Skjern da vi er flyttet hertil og det har også været okay.
    Mvh Britt knutson

• #19   6. jan 2017 Det er en gammel tråd, så det er nok fikset for længe siden...

Kommentér på:
billig dyrlæge søges i Holstebro/struer/Rinkøbing område

Annonce