{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

bur til Aygo {{forumTopicSubject}}

Hej hg!
jeg får snart kørekort og i den forbindelse skal jeg have en lille bil og jeg har kigget på toyota aygo. Mit spørgsmål er så om det er muligt at få et bur, som passer til den? Allerhelst et som kan stå på halvdelen af bagsædet hvis man ligger det ned, så jeg stadig har mulighed for at have en ekstra person på bagsædet. Det skal passe en hund på ca 25 kg. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bur til Aygo
  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 300
    #1   8. jan 2016 I vores Aygo kan bagsædet ikke deles, det kan det i min mors, men det bliver ikke plant, så et bur står meget skævt.

    Min mor har bur til en pomeranian på det halve af bagsædet.
    Vi har Golden og kan ikke få er bur til hende ind i en Aygo, så hun er fastspændt på bagsædet


  • #2   8. jan 2016 Der står at bagsædet kan deles 50/50, så det tror jeg godt det kan hvis man køber den fra ny.

    er der heller ikke plads hvis man lægger hele bagsædet ned? mht at buret vil stå skævt, så kan man vel lægge et eller andet under så det bliver mere lige? smiley


  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 300
    #4   8. jan 2016 Jeg kan ikke svare på om det kan lade sig gøre i de helt nye, men i min mors som er knap 2år gammel, kan det ikke lade sig gøre.

    Derudover skal du huske at bagsmækken er ret lille og du måske skal have buret ind gennem døren i stedet.


  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 300
    #5   8. jan 2016 Måske kan man få lavet en plade eller noget så det bliver plant bag i, det er ikke noget vi har undersøgt

  • #6   8. jan 2016 Nej okay, jeg ved heller ikke hvor meget de har ændret sig på 2 år.

    ja det er rigtigt nok, jeg har ikke været ude og se den endnu, men det skal jeg nok lige huske.

    jeg mener at jeg har læst på nettet et sted at man godt kan have en plade eller noget under buret så det ikke står så skævt smiley


  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 300
    #7   8. jan 2016 Du skal også overveje højden, i forhold til at kunne få et bur derind, men jeg kan også godt lide at have et lidt større bur, end egentlig nødvendigt. Vi kan ihvertfald ikke have et bur i ønsket størrelse i vores Aygo.

  • #8   8. jan 2016 Det skal jeg nemlig, det er derfor ieg søger lidt hjælp herinde så jeg ikke ender med at købe noget forkert smiley
    jeg vil også helst have et bur hvor han har lidt plads.


  • #9   8. jan 2016 Vi har en lille bil, og et bur i ønsket størrelse var ikke muligt.

    Men en hundesele godkendt til bilkørsel kan jeg kun anbefale.
    Og så er det super hyggeligt at sidde på bagsædet og halvsove med en hund der putter op af dig. Det er umuligt med hund i bur.


  • #10   8. jan 2016 Det kan godt være jeg skal ud i at spænde ham fast i stedet for så smiley

  • #12   8. jan 2016 Hej Ida.

    Send venligst link til dokumentation.
    Ellers kan jeg ikke bruge det til at vurdere hvilket udstyr er ok.
    Det er jo fint at være sikker på at udstyret er i orden.

    Jeg køber seler der er certificeret til bilkørsel, ikke seler uden certificering, og håber da at det er godt.

    En tilfældig hundesele er ikke nødvendigvis lavet til sikker bilkørsel.


  • #14   8. jan 2016 Jeg har en Citroën C1 og en hund på 26 kg. jeg har et stof bur på bagsædet og det fungere rigtig godt, for os.

  • #15   8. jan 2016 Jeg har et bur til salg, som har stået i en C1/aygo. bagsædet var lagt ned, og der kunne det stå bagi uden problemer, med adgang fra bagagerummet. bag buret mod føresædet havde jeg en kasse med alt mit udstyr

  • #16   8. jan 2016 Jeg må lige overveje at bruge sele i stedet til ham, hvis jeg ikke kan finde et passende bur. Det er jo alligevel bedre end ingenting smiley

  • #18   8. jan 2016 Caroline - er det også en aygo du har? smiley

  • #19   8. jan 2016 Vi har en Nissan micra, og vi har pillet det ene bagsæde ud (helt ud, dog kun ryglænet) og der kan fint være et bur i en god størrelse.

Kommentér på:
bur til Aygo

Annonce