3.836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bur til Toyota Aygo Bur til Toyota Aygo

Jeg har indtil nu haft Yatzy på bagsædet i en sele, men jeg kunne godt tænke mig et bur til ham. Men er det overhovedet muligt at finde et bur i hans størrelse (23kg ), men lille nok til at være i en Aygo? Sæderne kan selvfølgelig lægges ned så der er lidt mere plads at gøre med ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur til Toyota Aygo
  • #1   19. maj 2017 Jeg havde et stofbur på bagsædet af min Aygo. Det stod i spænd mellem bagsædet og passagersædet og stod på to skråpuder for at stå nogenlunde lige. Jeg kunne uden problemer have min Toller på 21kg i buret og han kunne både stå oprejst og ligge i fuld længde smiley

• #2   19. maj 2017 det kan godt være det er det jeg er ude i, hvis jeg tager i fx maxi zoo, så kan man vel prøve inden man køber?

• #3   19. maj 2017 Et stofbur giver ingen ekstra sikkerhed. Det forhindrer selvfølgelig hunden i at bevæge sig rundt, men det gør en sele jo også. Der er ingen ekstra beskyttelse ved påkørsel.
    Et stofbur kan hunden heller ikke efterlades i med åben bildør, fordi hunden både kan lyne sig ud og kradse sig ud, hvis den vil det nok.
    Du burde godt kunne få plads til ret rigtigt bur, hvis du lægger sæderne ned.

• #4   19. maj 2017 Jeg tænker heller ikke det fungerer så godt med et stofbur, har en ide om der bliver varmt i sådan et. Den er lidt upraktisk indrettet sådan en Aygo, men jeg må se hvad jeg kan finde

• #5   19. maj 2017 Hvis du lægger bagsædet ned, så kan du få mange forskellige bure som passer ind.
    Jeg har en bekendt som har en Rottweiler og en Fransk Bulldog, han har et dobbeltbur i sin Aygo.
    Han har så flyttet skillevægen så den Franske ikke har så meget plads.'

• #6   19. maj 2017 Ferplast laver nogle gode alubure som også kan bruges til biler med "ladekant" så man ikke behøver at hæve buret, sådan et har jeg investeret i og er meget glad for det.

https://dyrenesnetsalg.dk/transportbure-til-hunde-245/

profilbillede
  • #9   19. maj 2017 tak for svar alle sammen, jeg har sat mit tremme bur ind men vil hellere have et der er lavet til formålet

• #11   19. maj 2017 Men hvis jeg bestiller fra nettet, hvordan ved jeg så om det passer i bilen og i hans størrelse? ??

• #12   19. maj 2017 Der står jo målene op burene, så tager du en tomstok og måler bilen, og vupti, så kan du se se om det passer i bilen.
    Du kan også tage noget pap og skære ud i de størrelser burene har og så lægge dem i igen, så kan du se om str.passer.

Kommentér på:
Bur til Toyota Aygo

Annonce