{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Hård mave {{forumTopicSubject}}

Efter Tucker er kommet på hans nye specialfoder, er han engang imellem begyndt at have lidt hård mave. Jeg har ikke oplevet det før på tørfoder og spekulere lidt på om det er noget man skal reagere på?

Er det mangel på et eller andet, eller for meget af et eller andet? - Eller noget helt andet der kan gøre det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hård mave
  • #1   15. jan 2016 Min den gamle fik også hård mave da jeg skiftede ham over på det de får nu. Jeg startede med at bløde det op i vand, så jeg var sikker på at han fik nok væske. Men da først maven havde vænnet sig til det var der ingen problemer. Så jeg tænker det bare er fordi han lige skal vænne sig til det smiley

  • #2   15. jan 2016 Han har været på det i 6 uger, så han bør vel snart have vænnet sig til det?

  • #3   15. jan 2016 Der gik faktisk også en del uger før det var ok her

  • #4   16. jan 2016 Så længe at han kommer af med afføringen, ville jeg ikke være så bekymret. Hård mave af og til kan være godt, for at få tømt analkirtler.

  • #6   16. jan 2016 Han kommer af med det, men for første gang igår var det altså med et lille "piv" smiley I dag er det så igen ret normalt.

    Ellers synes jeg han fungerer fint på foderet og det er ikke meget der kommer ud i den anden ende, men det skifter lidt i "konsistens".


  • #7   17. jan 2016 Jeg oplever også at mine hunde af og til siger piv, når de skal afmed hård afføring, f.eks. når de har fået kødben. Det er helt normalt....så længe at de kommer af med det, så skal du ikke være bekymret.

    Mine hunde har generelt fået mere hård og mindre afføring, efter jeg begyndte at fodre kornfrit. De har altid været vant til at få rå ben = lidt hård mave af og til. Men hvis din hund tidligere har været vant til at have lidt mere lind/blød afføring, skal han nok også lige selv vænne sig til at have fået nye toilet-vaner smiley


Kommentér på:
Hård mave

Annonce