835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hård mave Hård mave

Hej hundegalleri

Håber i kan hjælpe .

Vi har en del problemer med vores Golden retrievers mave ..

Han har altid haft en sart mave , og for 1 år siden gik det helt galt. Og vi måtte til dyrelæge med ham .. Der fik vi så noget skåne kost, og fortsatte på det til nu ...

Nu er det så vendt tilbage igen med dens mave . I den sidste måneds tid har den haft vekslende tyndmave og tørre pumler... Dyrelægen mente ikk den fejlede noget alvorligt ...men Den har nu prøvet i 2 dage på at komme a med dens lort, men der kommer kun ganske lidt tyndt ud ... Har givet den zoolac i flere dage og prøvet at blande noget andet foder i også ... Men der sker ikk noget smiley

Nu så til aften da jeg kommer hjelm, har den skidt på gulvet( meget tyndt ) , hvilket den aldrig har gjort ellers (den var meget flov)

Nogen der har oplevet liggende problemer med deres hund , og i så fald hva skal jeg gøre ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hård mave
  • #2   3. sep 2016 Vi gav den zoolac , da den jo altid havde tynd mave når den skulle a med det ... Men er måske kommet til den konklusion at det jo nok er hård mave , og så
    Ender det med at komme ud som tynd til sidst...

Vi fodrede med arion stomach et eller andet .. Men er nu hoppet over til Hills

• #3   3. sep 2016 Zoolac indeholder ikke stoppende midler, så det kan man også bruge ved hård mave.
    Det er mælkesyrebakterier, som stabiliserer begge veje.

• #4   3. sep 2016 Du må kontakte dyrlægen igen og insistere på at der bliver kigget ordentligt på hunden.

• #7   4. sep 2016 Han har det rigtig fint , altså man kan ikk mærke på ham der er noget galt ..

For 2 uger siden gav vi ham udkogte ris og de begyndte at gå godt igen, så tilføjede jeg stille og roligt lidt alm foder sammen med ris .. Og til sidst var den tilbage på normal ... Men så efter 2 dage ... Bom så vi tilbage til dårlig mave igen

• #8   4. sep 2016 Han er blevet tilset af en dyrelæge for ca . 1 måned siden .. Hvor vi var samme sted som nu :(.

• #9   4. sep 2016 Vores hanhund kan få hård mave af sin tørkost hvis han får den uden vand til.
    Drikker jeres hund nok?

Har han været røntgenfotograferet/scannet?

Jeg ville nok opsøge en anden dyrlæge hvis ikke den brugte ikke vil undersøge ordentligt.

• #10   4. sep 2016 Den får altid tørkost med vand , da den generelt ikke er så go til at få drukket vand .. Nej han er ikke blevet scannet . De hænger sig tit i at han er så livlig som han er ... Han ligner ikk en der fejler noget nemlig .... Har tidligere også været ved en anden dyrelæge ..

• #11   4. sep 2016 Hvis din hund ikke fejler "andet" end forstoppelse,så ville jeg prøve HUSK,det er vidundermidlet hjemme hos os smiley
    Men husk at give Extra vand til,ellers har det ingen effekt smiley
    Men jeg ville nok få hunden undersøgt for tarmproblemer først smiley

profilbillede
  • #13   4. sep 2016 Ulla, det er hvad TS mistænker. Humlen er, hvad der stopper til.
    Og at få dyrlægen til at gøre noget.

• #15   4. sep 2016 Enig.
    Det er skidt at dyrlægen ikke samarbejder.

Kommentér på:
Hård mave

Annonce