447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Blærebetændelse??? Blærebetændelse???

Molly er altså ret strid hvad angår renlighed. Jeg syntes jeg lufter hende hele tiden og når jeg er på job, henter min farmor molly og tager hende med på stranden, i skoven eller hvor hun nu syntes de skal gå hen...
Kan hun måske have blærebetændelse?
Hun har også et problem med at pølle rundt omkring. Jeg passer hendes bror for tiden og de er ude på samme tid, og han pøller kun når de er ude, men molly pøller gerne 2-3 gange mere end ham, og gerne efter de er kommet ind selvom hun har gjort sig ren uden for... det er da sært...
Hvor kan jeg gøre og hvorfor gør hun det???

/stine

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse???
  • #1   15. okt 2006 Ellers er det fordi hun ikke optager sit foder godt nok.......Det med hendes pøllen.

Og den med blærebetændelsen, kan Dr.Dyr vist kun svare dig på....

• #2   15. okt 2006 Det er ikke mange bud der kommer..........

• #3   15. okt 2006 Shanti er igang med kur mod blærebetændelse..
    Hun tissede hele tiden og i meget små pytter og satte sig hele tiden ned uden der kom noget.. - det er et tegn på blærebetændelse.. men igen må du prøve at høre din dyrlæge..

• #4   15. okt 2006 Vi kunne heller ikke få vores første boxer renlig. Det viste sig at hun havde blærebetændelse og det opdagede vi først da hun var ca 6-7 mdr gammel - først da hun var behandlet for blærebetændelsen, blev hun renlig. Selvfølgelig kan Molly bare være "sløv" til at blive renlig, men jeg ville også overveje om det kan være blærebetændelse. Se om du kan få en urinprøve fra hende.
    Ang. så vil jeg give Tanja ret - måske hun ikke optager foderet, men ingen er jo ens, så måske det bare er hendes rytme.

• #5   16. okt 2006 Hun får royal canin - hun spiser godt, ris kylling og grøntsager får hun ud over sin kost, men ikke ret meget af det.... Jeg har overvejet det med hendes tissen- enten er hun doven eller også er der noget galt... men syntes ikke det er helt bitte små tissetåre hun komme med

Kommentér på:
Blærebetændelse???

Annonce