{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.332 visninger | Oprettet:

Maria A
Maria A
Tilmeldt:
1. mar 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Hund spist kyllinge ben - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

I går aftes havde vi fået kylling, og da min brune labrador Luna på næsten to år tit går i skraldespanden, valgte jeg at smide resterne af benene og der ud i skraldespanden udenfor. Det skal siges at skraldespanden er fyldt til kanten så benene ligger øverst. Her til morges da Luna går rundt uden for, opdager jeg at den står henne ved skraldespanden og æder noget fra jorden. På en eller anden måde har den fået nogle af benene ned, og står nu og æder dem. Jeg reagere hurtigt og råber at de må hun ikke - hvad resultere i at hun bare sluger det endnu hurtigere!! smiley
Jeg ringer efter mine forældre og spørg om de vil kigge efter hende imens jeg er på arbejde, det hele skete 08.40. Hun har i løbet af dagen været hos mine forældre og de har gået tur med hende. De siger hun ikke opfører sig anderledes end hun ellers ville. Hendes appetit er der stadig, og da de gik sled hun men det var lidt tyndt.
Klokken er nu 18.45 hun har lige leget lidt voldsom lege med min kærestes schæfer og har nu ligget sig hen foran brandeovnen.
En kollega fra mit arbejde sagde at jeg skulle holde øje med hende gummer, at hvis de blev blege kunne de være tegn på indre blødninger. Tjekkede hendes gummer da jeg hentede hende fra mine forældre og de var blege. Mine forældre siger derefter at det kommer jo an på farven af hunden - de har en sort labrador og den har sorte gummer. Luna er lys i huden så de mener ikke man kan se det på den måde.
Jeg har mærket hende på maven for lidt siden og hun spænder op når jeg mærker omkring mavesækken - men omkring tarmene er der intet.
Kan jeg gøre noget for at forhindre noget nu efter ni timer eller er det for sent? Hvad gør jeg? Er virkelig nervøs smiley smiley


Kommentarer på:  Hund spist kyllinge ben - HJÆLP!!
Kommentér på:
Hund spist kyllinge ben - HJÆLP!!

Annonce