{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Anton stukket af .... {{forumTopicSubject}}

... Og så ikke alligevel. Det her ender nok som et af de uløselige mysterier smiley

Jeg går og sætter heste ud, da den ene er kommet ud, ser jeg nabo gå forbi nede på vejen, hilser og kan høre at Dana piver efter Balou, og Anton gøer efter ham.
Sætter den anden hest ud, det tager ca 3 min, og så går jeg ind, og normalt lukker jeg så hundene ind fra haven af.

Men hva er nu det ? der var kun 1 hund smiley
Kalder på Anton, han kan godt stå i et hul han er i færd med at grave, og ikke gide høre at jeg står og råber på ham smiley
Nå, så tager jeg sko på og går ud i haven og kigger efter ham, det er en stor have og der er mange gemmesteder for en lille hund, men der er bare ingen Anton nogen steder smiley
Fare ud af haven, tænker han må have fundet et smuthul og være feset ud og over til naboen, men der er heller ingen Anton smiley
Leder rundt omkring, kalder og fløjter, men ingen Anton smiley
Så kan jeg høre en hund gø oppe i skoven, og det lyder fuldstændig som Anton smiley Åh gud smiley
På med støvler og snor på Dana, og så fiser vi ellers afsted.... smiley
Vi drøner rundt i skoven i 2 timer mens jeg RÅWER og fløjter på Anton, møder endda den gamle skovfoged, og klager min nød, han lover at kigger efter ham smiley
Da jeg endelig går det sidste stykke vej hjem, beder jeg sådan til at han er kommet hjem igen, hvis ikke, må jeg ringe til sønneke og beder ham komme, så vi kan køre ud og lede efter ham smiley
får alle mulige tanker i hovedet, om at han er løbet op i byen og er blevet kørt ned smiley
Da jeg når til vores hoveddør og kigger hen mod havelågen.....
SÅ STÅR ANTON DER OG PIVER, INDE I HAVEN smiley smiley smiley smiley

Hvordan fanden kan det ske ??? jeg kunne slet ikke finde ham første gang jeg ledte i haven smiley

Men jeg var glad for at min lille knallert-fis ikke var væk alligevel smiley
Og så fik jeg da min morgen motion smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anton stukket af ....
Kommentér på:
Anton stukket af ....

Annonce