{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.092 visninger | Oprettet:

JEG HAR FÅET HUND {{forumTopicSubject}}

Jamen jeg er helt oppe at køre lige nu. Af glæde!!

Det er verdens smukkeste hund, malamut/schæfer/karelsk bjørnehund.

En veludrustet han, simba hedder han.

Egentlig så skulle jeg slet ikke have hund i år, og ikke en stor en. For bor kun på 22 m2. To værelser, med fælles køkken og bad.
Men pyt. Han er bare fantastisk.

Har overtaget ham fra en.

Ej, men han er bare så smuk!! Nu skal han lige have lov til at falde til, og der er et par småting vi lige skal arbejde med.
Bla så kan han ikke lide andre hanner.
Og så er han ufatteligt klæbende, jeg skal konstant se på ham, klø ham, eller give guf. Han skulle efter sigende sagtens kunne være alene hjemme, men, han hyler hvis jeg går på toilettet med lukket dør.
Nå, må lige se på det i morgen, efter jeg har været på arbejde, om han kan være alene eller ej. Heldigvis har min veninde et hundebur til hendes border tæve, og det må jeg gerne komme og hente hvis nu simba ikke kan være alene.
Gider altså ikke at han bidder i noget.

Den der klæbenhed er egentligt ret træls, det har taget en krig at skrive dette, for han er konstant over mig, klynker, puffer til mig, Så har lukket ham ind i soveværelset for at få fred.
Nåja fred og fred, kan stadig høre ham pibe, men i det mindste kan han ikke bide i noget, da jeg har tøjret ham, men han har naturligvis en pude at ligge på...
Og så er der lidt problemer med godbidder, han vil have det for sig selv.
Men min ridelærer siger at det må han ikke, for det er kun for at dominere mig, så jeg skal tage hårdt fat i nakken og råbe nej! Eller føj, bare jeg kun holder mig til et af de ord, for ellers bliver han forvirret, siger hun.


Men altså, jeg er simpelthen bare så lykkelig!!! Han er bare så ubeskriveligt dejlig og smuk! Det er så nyt for mig at være hundeejer.

En har anbefalet mig kastration, for det hjalp på hendes meget dominerende schæfer, men jeg ved ikke rigtigt. For han er jo bare SÅ smuk, og synes at han fortjener at blive far til et kuld hvalpe.

Hvis det bliver til noget, så har min veninde med bordertæven også rost hans udseende til skyerne, så måske det bliver med hendes hund...

Ville så gerne vise et ton billeder af simba, men kameraet på min mobil virker ikke, og har ikke nogen billeder af ham...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG HAR FÅET HUND
Kommentér på:
JEG HAR FÅET HUND

Annonce