{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle som kan hjælpe... :)
  • #1   3. mar 2005 Schæferklubben bruger det meget. Det hedder C-arbejde. Det er ikke alle klubber der tilbyder det. Men tag evt. en snak om evt. tricks.

• #2   3. mar 2005 hmm.. okay, det vil vi prøve... tak for hjælpen...

• #3   3. mar 2005 hej peter ved schæfer,rotweiler og dobermann klubber bruger det til forsvar du kan bare henvende dig i en af dem så kan de forklare dig det.hygge

• #4   3. mar 2005 Hejsa!

Det er ganske rigtigt til C-arbejde man bruger et bideærme....Det er langtfra kun schæferhundeklubben der træner det.
    Kort sagt er det brugshundeklubber, og specielklubber for brugshunderacer.

De forskellige klubber har forskellige restriktioner på hvilke racer der må deltage i C-arbejde, og det er BESTEMT heller ikke noget man "bare lige" kaster sig ud i!
    Der er mange ting at tage ind i sine overvejelser først.

Det er vigtigt at den grundlæggende dressur er på plads først, og at man "kender" sin hund og dens temperament....Det er absolut ikke alle hunde der bør lærer C-arbejde! Og her mener jeg ikke hunderacer, men hundeindivider!
    Forstået på den måde at en hund der træner C-arbejde bør have en vis psyke og et godt temperament i forvejen....

Jeg uddyber meget gerne alt det jeg kan, ligesom andre sikkert også gerne vil ( Ved der er en del herinde med langt større erfaring i C-arbejde end jeg)

Mange hilsner Laila.....
    ( Der ikke kan komme ind på sin egen profil, fordi jeg åbenbart ikke må få tilsendt min kode.....)

• #5   3. mar 2005 tusind tak alle sammen...

Inge: det er vi klar over, men vi har hørt at den amerikanske bulldog skulle være god til det, så derfor har vi overvejet det... Vi er godt klar over det med temperament og lignende, og vi har planer om endnu et kursus før vi overhovedet begynder at overveje c-arbejde... smiley Vi kunne bare godt tænke os og vide hvor vi kunne henvende os....

• #6   3. mar 2005 man skal ikke leje med bulldog og slet ikke med ders tænder

Kommentér på:
Til alle som kan hjælpe... :)

Annonce