Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sover jeres hunde ??
  • #1   12. apr 2016 5, 6 og 7 er Tucker smiley
    - Han falder i søvn i sin side af sengen og så havner han på de pladser i løbet af natten. Vågner oftest op næsten kind mod kind smiley

• #3   12. apr 2016 vores sover i deres kurve, dog kommer de op en halv time om morgenen og morgenhygger smiley

• #4   12. apr 2016 Pixel er nummer 3.... lige nu

• #6   12. apr 2016 Svende er ikke i sengen, da den er for høj...eller han for lav til, at han selv kan komme op i den smiley

Han har kurv både i soveværelse samt gang, som bruges flittigt og ellers bruges gulvet smiley Tænker det nok er for varmt i kurvene, da han ofte foretrækker gulvet om sommeren smiley

Sovestillingen i kurven ser ofte således ud smiley

profilbillede
  • #7   12. apr 2016 jamen de sover selvfølgelig i sengen. Cleo sover over min hals og har gjort det i 11.5 år nu. Salik ligger klods op af mig med sit hoved på min pude. Og nå ja - så er der også lige 3 katte i sengen. Det er ikke meget bevægelsesfrihed man har smiley

profilbillede
  • #8   12. apr 2016 Cala sover, hvor der er plads i sengen
    Ghini og jeg deler hovedpude, men hun ligger på siden, med front mod mig, så ingen af ovenstående smiley

Når jeg står op ser det ofte sådan her ud, indtil det behager damerne at stå op ved 10-11 tiden.

profilbillede
  • #9   12. apr 2016 De sover lige hvor det passer dem smiley
    Alt fra i sengen, til sofaen, til gulvet, til deres hundepude, til deres madras.
    I sengen har de nogenlunde faste pladser. Jeg ligger inderst, Laika foran mig oppe ved mit hoved, Zenta foran mig, men i fodenden.
    Det sker ofte at jeg får en pote i ryggen eller andet.

• #10   12. apr 2016 Svende ser så RET stor ud i forhold til kurven...billeder snyder lidt smiley

• #12   12. apr 2016 Som nr 1.
    Bortset fra, at kurven står ved siden af sengen

• #13   12. apr 2016 Bella har altid sovet i sengen, men har lært at sove i sin kurv og det tager hun fint.. Meeeen.. Når hun er på besøg hos mig, så mener hun at reglerne er anderledes og vil vældig gerne snige sig op i sengen.. Det er helt vildt hvor meget sådan en Jack russell kan fylde!! smiley Hun vil gerne sove helt op ad sit menneske og når hun så mener man fylder for meget, så får man alle fire ben i siden/ryggen/maven og så får man et skub :b Godt hun bare er en bette lort smiley

• #14   12. apr 2016 Så skulle du prøve med to Schæfere og en 1,5 mands seng smiley

• #15   12. apr 2016 Jeg ville nok blive forvist til sofaen smiley

• #16   12. apr 2016 Det værste er når begge hunde er gået i seng og jeg kommer sidst smiley Heheh

• #19   13. apr 2016 Det var værre da jeg havde 3 Schæfere. Den ene var en hanhund på 70 i stang og 45 kg...

• #21   13. apr 2016 Lå gerne i spænd imellem dem smiley smiley

• #24   13. apr 2016 Jeps og jeg ligger ikke yderst. For så skubber de mig sku på gulvet smiley

• #26   13. apr 2016 Der mangler en.
    To katte. Som gerne sover på deres respektive mennesker.
    Min kat har nultolerance overfor hunde i sengen.
    Så det forsøger hunden slet ikke, katten er meget konsekvent...

Så benvarmere med knurhår og den lille Prut under sengen.

Sover vi ude, på en gæstemadras på gulvet, putter hunden op af min mave eller ryg, eller med snuden over min hals... (Når hun ikke står op og tilser søskendebørnene, jeg mistænker hende for at slikke deres ansigter mens de lægger stille og vi alle sover.)
    Men det burde være en del af Geneve konventionen at have gæsteseng med plads til at hunde kan sove trygt og i mørke...

• #27   13. apr 2016 Helt enig smiley

• #30   13. apr 2016 Jeg mindes ikke at de har haft held med at skubbe mig ud over kanten. Men ligger de inderst, så har de en vane med at sætte poterne på væggen og så trykker de bare til og så er det mig er er ved at smutte udover kanten. Hehe

• #33   13. apr 2016 Ja det billede kunne være taget herhjemme smiley

• #35   13. apr 2016 Ja tak det tror jeg på smiley

• #37   13. apr 2016 Sofaen er vel ledig så smiley

• #40   13. apr 2016 Lucky er dem alle sammen, han kan godt finde på at gå ned i kurven og sove, men kommer oftest op og sover under dynen eller på vores ben. Rosa er alle på nær den første smiley smiley
    Det kommer også an på hvornår det er, når vi går i seng kommer de gerne og putter, i løbet af natten flytter de sig, om morgenen efter morgentissetur skal Rosa gerne op og putte på kærestens pude og Lucky ligger sig ovenpå ham smiley
    Medmindre jeg går i seng igen fordi de vækker mig kl 5, så putter de med mig, for så kan jeg jo lige nusse mener de.

• #41   13. apr 2016 Jeg er pænt blevet flyttet ud til siden, mens hunden har indtaget halvdelen af min dyne og bruger den anden som hovedpude smiley

profilbillede
  • #42   13. apr 2016 Nr.1 Caos har en stol og en kurv i soveværelset og efter han blev kylet ud af sengen, er stolen blevet hans seng smiley men i stuen deler vi sofa smiley

• #45   13. apr 2016 Ikke i soveværelset, for så kan jeg ikke sove

• #50   13. apr 2016 Begge sover i sengen. Berta ligger gerne i armen det meste af natten men kan også rykke sig imellem kæresten og mig. Elvis rykker mere rundt. I løbet af en nat skifter han mellem at ligge over mit hoved på puden (som han så formår at stjæle), mellem os eller ved mine knæ under dynen

• #52   13. apr 2016 Argo sover i sit bur ved siden af min seng. Han må egentlig gerne sove i sengen, men han kan ikke selv komme op endnu, og jeg er bange for han falder ned.. smiley Desuden synes han det er mere spændende at bide i mig og dyner end at sove, når han er i sengen. smiley
    Men i går aftes tog jeg ham faktisk op i sengen, og han sov så fint ved siden af mig ind til ved 1 tiden hvor jeg synes pladsen blev for træng og lagde ham ned i sit bur smiley

• #54   13. apr 2016 Coco har selv fra dag 1 valgt fodenden. Jeg ligger ret uroligt om natten, så jeg tænker, det har været der, hvor der var mest ro (jeg er ikke så lang nemlig smiley )
    Om morgenen (og nogle få nætter) lægger hun sig dog ofte op til mit hoved. Hun sætter sig sådan opad mit ansigt, og lægger sig så ned i sådan en kastende bevægelse op ad mig, hvor hun så langsomt glider af mit ansigt igen og ned på sengen. Så ligger man vidst så tæt, som man kan, og det er jo dejligt smiley

• #55   13. apr 2016 Nr. 1 - begge mine sover på deres puder på gulvet ved siden af sengen (altid i min side). Viktor skifter dog imellem puden i soveværelset og puden i stuen smiley

• #56   13. apr 2016 Chico sover i sin egen seng - en foldet topmadras med et lagen over. Men hvis vi lige er kommet hjem - dvs. har overnattet andre steder i nogle dage - lægger han sig som regel ved siden af min seng (på gulvet), det første stykke tid af natten smiley han får det dog som regel så varmt, at han lister ind i sin egen seng

• #57   13. apr 2016 Ingen af vores vil ligge i sengen, ellers har vi altid haft hunde i vores seng. Da vi fik Paw, havde han en ordentlig hvalpepels, og han syntes åbenbart, at det var for varmt, og da Theis kom til, fulgte han Paw som en skygge, også om natten, hvor de begge ligger i en hundeseng på gulvet.

• #58   13. apr 2016 Hunden ligger enten i ske med mig, eller i fodenden ved mine fødder.
    VW smider sig hvor han nu lige sys der er plads til en fiks lille bernhard hvaps smiley
    Mus ( katten ) ligger oven på mig.

Jep der kan være 2 voksne, 1 kat, 1 rottediva og en skt bernhards hvalp ( 50 kg + ) i en 1,5 mands seng smiley
    Vi ligger trygt og tæt *GGG*

• #59   13. apr 2016 Tjaaa, hvis man tager tegningerne "bagfra", så er det sådan cirka som det foregår her i huset. De starter med at sove i sengen, og så hopper de stille og roligt ned i løbet af natten, når de får det for varmt smiley

• #61   13. apr 2016 Nummer 1.. Det hænder, at en af dem eller de begge sniger sig op i løbet af natten, men så bliver de smidt ned, når vi opdager det smiley

• #62   13. apr 2016 Charlie ligger gerne klods op ad mig når vi sover smiley

• #64   13. apr 2016 #43

Det er på ingen måde Aslans valg, kattene der har vedtaget sømpote-politik smiley

• #66   13. apr 2016 Victor og katten i ske i mine knæhaser. Fatter ikke hvordan jeg får vendt mig i løbet af natten, men det gør jeg åbenbart og begge dyr ligger ca samme sted om morgenen også

• #67   14. apr 2016 Idag skal jeg dele seng med de her to lækre drenge smiley katten ligger på hundenes dyne på gulvet smiley

profilbillede
  • #68   14. apr 2016 Perle altid nr 5 og så under dynen smiley Hun har dog pli nok til ikke at mokke nogen af os ud af sengen. Jeg tror måske at hun ikke synes det er specielt hyggeligt at skulle ligge i sengen helt alene smiley

• #69   14. apr 2016 Vi ligger åbenbart også på boret ??

profilbillede
  • #70   14. apr 2016 Jeg vil ikke dele min seng med nogle dyr... Og dog, min bror havde en kat, Karl-Åge, som jeg delte seng med smiley dejlige væsen smiley
    Men generelt altså smiley synes både, at det er uhygiejnisk og irriterende med sådan et fylde-bæst smiley

Børn i sengen gider jeg heller ikke... Havde dog min niece, som krøb op i min seng en nat, hvor hele husstanden var sygdomsramt. Hun fik lov at ligge i ske, febervarm og ikke rigtig vågen... Har også haft et par nevøer i sengen, fordi de var syge..
    Syge børn, okay, hvis det er slemt. Men ellers er sengen min! smiley

• #71   14. apr 2016 Sover???

Altså om natten?
    Det tror jeg ikke at Ciba gør...
    Jeg ved i hvert fald, at hun ser det som hendes fornemmeste opgave at ligge i udestuen og overvåge om nogle af nattens skræmmende væsener skulle vove sig for tæt på.
    Og da vi bor på en landejendom, så sker det mange gange på en nat... Suk..

Nå men - når jeg går i seng (ret tidligt på aftenen) så lægger hun sig på et tæppe ved siden af min seng (hun har aldrig vist interesse for at komme i sengen eller møbler - praktisk når man er "langpelset landhund"), og når manden så støder til, så fortrækker hun til udestuen hvor hun holder vagt det meste af natten. Dog med hyppige tjek op besøg i soveværelset..

Om dagen når vi er på arbejde tager hun så revanche. Hun har et hundebur stående i et rum midt i huset uden vinduer (hun kan være i hele huset), og det er min fornemmelse at hun ligger her og snorkbobler det meste af dagen. Hun kommer i hvert fald ud derfra i meget søvndrukken tilstand uanset hvornår vi kommer hjem smiley

I i klar over hvor højt sådan en schæferhund råber når ræven eller rådyret vover sig for tæt på...
    Og det gør de gerne kl 03, kl 04 og igen ti minutter før vækkeuret ringer kl 05... SUK!

• #72   14. apr 2016 Vi har tre hunde og de sover som nr 1, de vil slet ikke op i sengen, for de får det alt for varmt.

• #73   14. apr 2016 Chico er nr 2, 4 også kan han godt lide hvis jeg ligger på siden med foldede ben, for så kan han jo ligge ved bagsiden af mine ben og bruge mine knæ haser som hovedpude.. Ellers ligger han på gulvet eller en puf smiley

• #74   19. apr 2016 I sengen...i smørhullet smiley Jeg ville have svært ved t sove, hvis de ikke var der smiley

profilbillede
  • Kresten O
    Kresten O Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #75   22. jan 2018 Min rottweiler ligger i sit bur (sit Helle) lige ved min side

• #76   22. jan 2018 Hvor han har lyst til.

Vi havde snakket om at han ikke skulle sove i sengen når vi flyttede (havde sovesofa før, så det var lidt svært at holde ham nede)
    Men det blev lidt svært at sove uden ham i sengen alligevel :b
    Men det er os der bestemmer hvornår han kommer op smiley

• #77   22. jan 2018 Herhjemme har hundene selv valgt der faste pladser.
    Baby og jeg sover i ske.
    Mynte sover mellem kærestens ben og Melanie sover i midten eller bag mine knæ smiley

• #78   31. jan 2018 Vores to ligger i hvert sit åbne stofbur om natten. Det har de selv valgt, og det er både de og vi godt tilfreds med smiley

• #79   31. jan 2018 Dumle har som vane at sidde og glo på os, indtil vi har lagt os på plads. Så går hun selv ovenpå og sover i sofaen i stedet.
    Det er lidt underligt, men hun kan åbenbart godt lide at have styr på at vi er gået i seng som vi skal smiley Hun har ellers kurv ved siden af sengen, men hun bruger den aldrig.

Saga plejede altid at sove i sengen, men det gør hun kun, hvis jeg sover alene nu.
    Sover simpelthen så dårligt, hvis hun sover i sengen med min kæreste, for han sover virkelig tungt, så frygter at han pludselig ligger sig ovenpå hende. Hun elsker nemlig at putte sig under dynen og mellem benene på en.
    Så jeg vågner konstant for at tjekke om hun er OK, det er lidt upraktisk smiley
    Hun sover derfor i kurv ved siden af sengen nu.

Kommentér på:
Hvor sover jeres hunde ??

Annonce