{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Råt {{forumTopicSubject}}

Da vi er ved at løbe tør for foder måtte jeg lige finde på nogle alternative løsninger.. I dag blev det 250g frosen kyllingebrystfillet, plus noget tørfoder (håber det er nok ?) til morgenmad, det er første gang vi har givet hende råt, og hun "skravede" kyllingen på midten, er det normalt? smiley Altså med tænderne..

Og det virker som om at da hun først havde fået den "skåret over" på midten, så gik det vildt hurtigt med at spise den?

Hun virker glad, så jeg tror det faldt i god jord smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råt
  • #2   29. apr 2016 Det blev lige kyllingebryst fordi det har vi i fryseren.. Vi har en mikrofryser, så der er ikke plads til så meget, men må lige se om der er noget kød på tilbud når vi handler i dag smiley

    Hun får ca. 180 gram tørfoder 2 gange dagligt... Ved siden af kyllingen fik hun en håndfuld af sit tørfoder, et andet mærke tørfoder, to gulerødder og en tørret okselunge smiley


  • #4   29. apr 2016 Ingen have her.. Nu er kyllingen givet frossen, så jeg håber ikke hun får tynd mave! smiley Generelt har hun ikke sart mave, vi har ikke oplevet dårlig mave hos hende, kun en smule blød afføring nogle gange, men ikke noget slemt smiley

  • #10   29. apr 2016 Når vores får kylling griber de det an lidt forskelligt.

    Men fælles er, at de bider store chunks af som de så bearbejder en smule i munden og sluger.

    En kyllingefilet ville tage dem højst 15 sekunder at spise. Et underlår måske 25 *GG*

    Et overlår er der en smule mere arbejde i, men det tager ikke meget over et minut.
    Det hjælper noget på det når det er frossent, det er klart, men det er ikke en langtidsbeskæftigelse. Dog stimulerer det tydeligt trods det at det er hurtigt overstået.


  • #15   29. apr 2016 Alva,, labradoren herhjemme åd en hel næsten to kg kylling forleden. da jeg kom hjem lignede det næsten at der lå en intakt kylling inde i hende D så smuttede jeg lige op til kæresten der gav hende noget brækmiddel, hun vejede 28.2 inden hun brækkede sig og 25.4 efter smiley det bliver hendes død en dag de ting hun render og æder. men normalt får de en gang imellem frossent kød/kylling herhjemme, det har aldrig givet dårlig mave


  • #17   29. apr 2016 ha ha altså de var låst ude i bryggerset og kyllingen stod inde på køkkenbordet.. .. jeg har sikkert glemt at låse bryggers døren og så har pixie åbnet døren. jeg var da også væk i omkring 20 min. så det er klart at hun troede hendes sidste time var kommet smiley :D hun er virkelig frygtelig den hund smiley :D men meget elskelig smiley

Kommentér på:
Råt

Annonce