ELEVPLADS SOM VETERINÆRSYGEPLEJERSKE {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Som titlen afslører, mangler jeg en elevplads som VSP-elev. Jeg er (mærkeligt nok) optaget på grundforløbet til august, og jeg arbejder derfor på høj tryk for at finde en elevplads.
Jeg er en ung kvinde på snart 20 år, og jeg er virkelig geografisk fleksibel. De to eneste steder jeg ikke ville være helt vild lykkelig for at være, er meget over Aarhus og på Lolland.. Men en elevplads er det værd at flytte efter.
Jeg skriver hvis der er nogle i kender, eller ser en annonce et sted, eller der er en klinik i har arbejdet på, som jeg kan søge uopfordret hos.
Det skal lige siges, at jeg uden at overdrive nok snart har sendt 40 ansøgninger rundt i Danmark, hvoriblandt 3 af dem ikke var uopfordret, så det er ikke fordi, jeg ikke har prøvet at give det en chance, og jeg vil selvfølgelig fortsætte med det.
Jeg håber i har nogle input til mit indslag. Fortsat god dag
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.166
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
nov 2014
Emner: 8 Svar: 26
Men kan fortælle det ikke er mærkeligt at skolen har optaget dig, regeringen har fjernet det krav om at man skulle have praktikplads for at kunne starte på skolen. Det skulle åbne muligheden for at få "de unge" hurtigere igang.
Snakkede selv med skolen for at høre om uddannelsen i tirsdags, og det var den besked jeg fik da jeg spurgte til adgangskrav.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 933
- Bare husk, noget er små klinikker som er blevet godkendt for at optage én særlig elev f.eks. (Kender nogle stykker som er det)
Men hvad søger du indenfor, smådyr, heste?
Er dog ærgerligt at man har frafaldet kravet om praktikplads, det må da give boom på grundforløbet - og så risikerer mange at have spildt et forsøg på dét, ud af de 5 de har...
maj 2011
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 14
Syntes selv det ellers var et udmærket krav, men altså, hvad har regeringen overhovedet styr på?
Jeg søger med speciale i smådyr, og har har lavet mig et fint lille skema på excel over det klinikker jeg har søgt hos, dem der har sagt nej osv (lidt nørdet) og skal jeg finde en ny klinik, bruger jeg praktikpladsen til at finde de godkendte
Til B-B < Så søger Guldborgsund zoo og Botansk have en dyrepasser elev, opslaget kan findes på jobindex.dk
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 933
De får jo et hav af ansøgninger, - kender du nogle dyrlæger eller vet. sygeplejersker, og kan høre dem ad, hvad de kigger på i en ansøgning?
Eneste jeg kan huske, var en dyrlæge som fik en ansøgning hvor ansøger havde glemt at læse korrektur, så denne fik skrevet noget med at denne boede med sin 3 årige kæreste
Held og lykke med søgningen!
maj 2011
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 14
Ej det med korrekturen, den straffer altså virkelig tit en, især fordi der tit håber et ord over, som man overser når man retter! Jeg fandt også selv en fejl i min, hvor jeg havde skrevet, at jeg har været i praktik på Snertinge Dyrehospital, august 2016... Seriøst dum fejl, så det blev hurtigt ændret til 2012
ELEVPLADS SOM VETERINÆRSYGEPLEJERSKE