Hvalp rød tissekone og tisser ofte Hvalp rød tissekone og tisser ofte
Hej,
Vi har fået en lille fransk bulldog hundehvalp hjem i mandags, og lige siden har hun tisset ekstremt meget, vi snakker 3-4 små tårer når hun er ude, og igen når vi kommer ind. Ofte er det kun nogle få dråber der kommer. Hun drikker også meget, og ved at hvalpe tisser meget, men det er lidt ekstremt.
Tisset er næsten gennemsigtigt og der er ikke blod. Hun drikker, spiser, og leger som hun hele tiden har gjort.
Vi kørte til dyrlægen med en urin prøve i tirsdags for at tjekke for infektion/blærebetændelse, men da vi bor i Spanien går tingene lidt langsommere hernede; og vi har endnu ikke fået svar.
I dag da hun ligger på maven, får så jeg så kigget på hendes tissekone, og ser at hun er helt rød omkring, nærmest blod rødt, jeg har vasket det med vand, men det er stadig meget rødt, plus at hun nogle gange godt kan komme med en lille lyd når hun tisser.
Åh nej, mit hjerte græder, jeg køre til dyrlægen i morgen kl. 10 når de åbner, men har brug for at høre hvad i tænker det kan være og om jeg skal gøre yderligere? Er det højest sandsynligt "bare en gang blærebetændelse" eller skal jeg være bekymret?
Det skal lige siges at hun er 10 uger og godt kan holde sig 5-6 timer om natten.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.949
min yngste havde blærebetændelse 3 gange på 4 måneder som hvalp, men kunne også holde sig om natten ....
Kan da virkelig ikke forstå at man ikke har hurtige Sticks af urinprøver i Spanien, lyder tosset ...
dec 2015
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 5
Jeg er selv noget skuffet over behandlingstiden hernede. Tager til dyrlægen i morgen og får hende tjekket og forhåbentlig får svar på prøven.
Blev bare meget nervøs, gik næsten i panik. Selvom at hun jo har det fint. Hun er jo bare en lille baby, og hun er min første hund, så jeg overreagerede nok lidt.
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 3.712
mar 2014
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 5 Svar: 14
Hvalp rød tissekone og tisser ofte