{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man være SÅ lækker?? {{forumTopicSubject}}

5 uger gammel lille (fortsat navnløs) skønling smiley
Jeg er heeeelt forelsket, skal besøge ham på onsdag, så håber jeg han selv åbenbarer sit navn for mig smiley

Vedlægger lige et link til opdrætters blog med videoer fra i dag, hvalpene er rigtigt begyndt at fræse rundt på deres små ben smiley

http://kesiranews.blogspot.no/2016/06/puppies-5-weeks.html?m=1

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan man være SÅ lækker??
  • #1   7. jun 2016 Han ser fin ud smiley

Kan godt forstå du glæder dig, de er skønne i den alder smiley
    Elsker simpelthen deres haleføring, de kan krølle halen helt op over ryggen, næsten som spidshunde, men bare rolig, den skal nok komme ned på plads senere smiley

• #2   7. jun 2016 Glemte lige, han ser så velpigmenteret ud, at jeg også tror han får mørke øjenrande på den hvide halvdel af hovedet smiley

• #4   7. jun 2016 smiley så sød, man ønsker sig jo ikke sådan en mindre når du ligger så fine billeder ind??

• #5   7. jun 2016 Han er virkelig helt specielt lækker!! smiley du må bare have så mange sommerfugle i maven!! smiley

• #7   7. jun 2016 Shit han er godt nok lækker! Det er ikke lige min type hund - der er lige som lidt for lidt fluff - men ham der måtte komme med mig hjem smiley

• #8   7. jun 2016 Tak, Kirsten!
    Halen flyver op og ned på alle hvalpene, og jeg synes godt nok den er lang til de små kroppe smiley
    Jeg håber han får sorte øjenrande, det synes jeg personligt er pænest smiley
    Det er så vildt at følge udviklingen, der sker så meget disse dage.

Ikkesomdeandre: Tak smiley

Michelle: Jeg forstår dig godt, whippets har virkelig stjålet mig hjerte - men lad os nu se når jeg står med en teenage whippet, om jeg siger det samme smiley

Obster: Han er nemlig helt unik, både i sind og skind. De første fire uger gik rimelig hurtigt, men nu synes jeg tiden sneeeegler sig afsted!

Julie: I forhold til mine papilloner er han også ret nøgen smiley Men det ansigt er for kært til at stå for smiley

• #10   7. jun 2016 Emma: Jeg tør ikke sige noget om det, men Kirsten har vidst en del erfaring med whippet hvalpe, så hun har sikkert et godt argument for hvorfor han måske bliver mørk rundt øjet smiley

Åh, jeres hvalp er da også lige til at spise smiley Jeg synes det har en helt egen charme med det asymmetriske ansigt smiley

• #12   7. jun 2016 Hans snudepigment er for alderen meget fint, så jeg tror øjenranden følger med.

Lotus, min næsten hvide whippet, som 5 ugers og voksen

profilbillede
  • #13   7. jun 2016 Bror til min sort/hvide Alfa, som 9 ugers og voksen

profilbillede
  • #14   7. jun 2016 Åhh jeg er bare vild med den race, ihvertfald at se på dem, jeg har ikke meget erfaring med dem ellers. Jeg har gået på ag hold med en der har to og de var skønne.. Jeg er bare rigtig vild med en hel del af mynderne generelt :D<3

• #15   7. jun 2016 Tak, Kirsten smiley Det ser ud til, at jeg kan forvente mørke øjenrande på min lille mand også smiley

Michelle: Han er min første egen whippet, så jeg glæder mig til at opleve hvordan de er i hverdagen smiley Jeg har været meget sammen med opdrætter, så jeg har jo dannet mig et indtryk af racen, men det er helt sikkert meget anderledes når det er min egen smiley

• #16   7. jun 2016 Ja det bliver spændende. . Jeg har jo to dværgpudeler så jeg ville jo gerne at den næste hund passer sammen med dem.. Hvilket umiddelbart gør at jeg hælder til whipet. . Jeg overvejer nemlig også greyhound, men den er liiige lidt større ?? Italiensk mynde er ret fin, men jeg vil gerne have noget større næste gang.. Åhh der er bare for mange gode racer.. Held og lykke med den lile, håber vi ser og høre mere til ham og hvordan det går??

• #17   7. jun 2016 Jeg tror de bliver mørke, men nu må vi se smiley

Det bliver spændene at følge ham og høre om dine oplevelser som første gangs whippet-ejer.
    Om det er en ballademager du får, eller om du er "heldig" og få en som Ghini, der aldrig har været teenager, men som så til gengæld var styg som hvalp smiley

Kommentér på:
Hvordan kan man være SÅ lækker??

Annonce