{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

hundepension? kan de?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Nu ligger det sådan at vi skal en uge til spanien og en uge til Thailand næste år.. Og der kan putpigerne jo ikke komme med..

Så vi skal ha dem i pension da vi ikke kender nogen der kan have dem..

Men - det er jo vant til et overvæld af kærlighed og nusseri dagen lang - så jeg vil ikke komme dem i en almdelig pension.. Det sys jeg er synd.

Nu har jeg så fundet en "pension" som er en ældre dame der har dem hjemme hos sig selv - altså inde i huset - så hun agerer familie mens vi er væk..

Er der nogen hager ved det tror i?

Vores hunde er MEGET afhængige af alt det nusseri og kærlighed de får her - tror i de kan blive deprimerede af at savne os en hel uge x 2?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundepension? kan de??
  • #1   28. okt 2006 Hvad med Reese herinde fra - hun passer også andres hunde i eget hjem?

    Jeg har aldrig haft mine i pension men er nok nødt til det nytårsaften - men jeg har det bedre ved tanken om at de er der sammen

    Ville aldrig sende min hund i pension alene - medmindre jeg vitterlig ikke havde andre muligheder...

    Men er de der sammen, tror jeg de kan "tåle" en del mere...


  • #2   28. okt 2006 nicola - ja de skal selvfølgelig være der sammen.. :o)

  • #3   28. okt 2006 (link fjernet)

    Kiwa - min pointe er bare at jeg ikke overvejede en pension da vi kun havde Nelly - nu hvor jeg har to, så er det en mulighed!


  • #4   28. okt 2006 Jeg har min hund i hundepension, da jeg ikke har andre mulligheder...og jeg har ikke tænkt mig, at blive hjemme fra div. ferie fordi jeg ikke vil have min Carlo i pension...

    Jeg er overbevidst om, at selvfølgelig savner Carlo mig...for når jeg henter ham, kan jeg se, at han bliver rigtig glad...han er reagere på samme måde, som når jeg ellers kommer hjem til hverdag... Samtidigt vælger jeg, at tro på, at ikke kan registrere tiden...så når han har været i hundepension i 2 uger, så tror han, at han kun har været der i 2 dage.. Det gør det lidt lettere for mig... :o).

    Sikker på, at dine meget søde hunde ikke tager skade af at være i hundepension...men selvfølgelig glæder de sig til at se dig igen..! :o)


  • #5   28. okt 2006 Jeg ville ikke turde ha mine i pension. Især ikke Balta da jeg ikke tror alle kan passe en GD.
    Daisy bliver altid passet af min mor eller Michaels farmor og Balta kommer på ferie hos Reese hvis vi skal nogen steder :o)
    Kan godt forstå du ikke er vild med hundepensioner. De er garanteret rigtig søde ved hundene, men jeg kan ikke li at jeg ikke kender de mennesker som skal passe mine hunde..


  • #6   28. okt 2006 Lige præcis - men afsted det skal vi sku.. hehe

    Vi må worne things out.. :o)

    takker for svarene


  • #7   28. okt 2006 Anita Æ>>> Hold da op...du har gode "pasnings" muligheder for dine hunde...må være dejligt! :o). Så er det ikke et problem for dig, at skulle på ferie eller andet... :o)

Kommentér på:
hundepension? kan de??

Annonce