354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

sved på panden sved på panden

er hvad jeg lige har fået, jeg smed lilo ud af døren, fordi hun tissede på gulvet, gik ind for at tørre op og kigger tilfældigt ud af vinduet og opdager til min skræk at min havelåge er åben, så jeg løb ud og midt på vejen stod Lilo, kaldte på hende og typisk løb hun over vejen, hen til genboen, råbte så sit LILO og heldigvis så satte sig til jeg kom, heldigt for mig var der ingen biler, på den ellers så trafikerede vej, men pulsen kom da lige op og køre og sveden tittede lige frem, da vi kom hjem fik hun selvfølgelig godbider for at have sat sig da jeg råbte det til hende, jeg skal vist igang med at lærer hende kun til vejen og ikke længere som jeg har lært Mikey
nu skal jeg bare liiige ned og plukke fjerne af min svigerfar som har glemt at lukke lågen ordentligt, hvor er jeg glad for det søndag og trafikken er meget mindre i dag end normalt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sved på panden
  • #1   29. okt 2006 Puuuuha karina....kan godt forstå at du fik sved på panden.............kan huske da emma altid smuttede ud af kattelemmen........det var da hun var 8-10 uger.....så blev hun heldigvis for stor..........men hun sad altid bare udenfor.......hun gad ikke det besvær med at løbe hjemmefra............hun var nemlig allerede magelig anlagt dengang..............sæt nu hun selv skulle finde hjem ;o))

Kommentér på:
sved på panden

Annonce