{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Sabrina W
Sabrina W
Tilmeldt:
16. mar 2016
Følger: 10 Emner: 5 Svar: 12

Pasning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille pomeranian/Yorkshire terrier blanding, på 8 måneder. Jeg ville spørge om der er nogle i kbh område som kan pas ham torsdag til lørdag? Han er nem at have, bliver dog stressede med mange mennesker og børn. Men jeg håber inderligt jeg kan finde en loyal person som gerne vil pas ham. Du vil selvfølgelig modtag penge for det, som vi kan snakke videre om. Tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning?
  • #3   6. jul 2016 Årh, Cujo (yorkie på 5 mdr.) ville elske sådan en lille lege-buddy, men 3 dage er måske lige i overkanten. smiley
    Skriv dog hvis du ikke finder en løsning, måske kan vi hitte ud af noget. smiley


  • Sabrina W
    Sabrina W Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 10 Emner: 5 Svar: 12
    #5   13. jul 2016 Hvor er det fedt at se der faktisk var nogen som kunne hjælpe! Sidste jeg kiggede var der ingen som havde svaret. Så jeg stressede og fandt ud af det, dejligt! Men det kunne være fantastisk hvis man kunne finde en som var interesseret i at passe ham 2 gange om måneden ? Vi kunne evt. Mødes i løbet af den her weekend? Han ELSKER andre hunde, bare ikke børn desværre!:(
    For at undgå jeg kommer i situationen igen, kunne det være fedt at finde en fast pasning partner! Jeg kan tilbyde 200 kroner (eller noget tilsvarende) pr gang. Jeg vil også kunne passe din hund hvis det er.
    Men selvfølgelig, jeg ved slet ikke om jeg leder det forkerte sted, og vil prøve at lave en announce, men hvor gøre man det henne?
    Tusind tak alle sammen!!! smiley


Kommentér på:
Pasning?

Annonce