{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Rasmus V
Rasmus V
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp mig med at identificere racen {{forumTopicSubject}}

Hej

Har brug for jeres hjælp. Vi har set denne type hund et par gange på vores ferie i Tyskland, og har forelsket os i dens udseende. Vil I hjælpe med at finde racen, så vi kan finde ud af om den passer til vores temperament og livsstil?

Mvh. Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig med at identificere racen
  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    jul 2016

#2   12. jul 2016 Er det fordi den er overvægtig? Vi så et par stykker dernede som havde samme kropsbygning. Vil undersøge Jack Russell, tak for svar.

• Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    jul 2016

#5   12. jul 2016 At den ser så tæt og fyldig ud. Kan godt se nu efter at have kigget lidt på nettet at en Jack Russell ellers er lidt mere trimmet.

• #8   12. jul 2016 Jeg mødte en JRT på 11 uger i dag. Kors hvor var den nuttet, og er allerede terrier med stort T. De er så skønne, men noget af en håndfuld, og ikke just hvad man kan kalde en "lille nem hund". smiley

• #9   13. jul 2016 Absolut ikke en "lille nem hund", tværtimod - det er en helhjertet krævende lille, meget aktiv og stærk jagthund.
    Men en skøøøn hunderace....

• #11   13. jul 2016 en jack kan godt have stritører og være renracet. Men det er absolut uønsket. Har selv haft en dejlig tæve med de skønneste stritører. Har selv haft racen i over 20 år, og selvfølgelig stadig en jack. Noget af en mundfuld, så ikke egnet til førstegangs hundeejere

Kommentér på:
Hjælp mig med at identificere racen

Annonce