{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Flere løbetidsspørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Okay, jeg er nu 100% sikker på, at Bella enten er i løbetid eller på vej i løbetid. Har jo hørt om de såkaldte hvide løbetider.

Jeg har ikke lagt noget i det, men de sidste par uger har min søsters hunde reageret på, når jeg har haft Bella med på besøg (med andre ord, når lejligheden har været rodet, og jeg ikke har villet efterlade hende til at destruere mit rod, haha) hos mine forældre.

Nu er Vaks så også begyndt at reagere, men kun når hun tisser. Han klapper ligesom tænder. Men det er også det.

Jeg har lavet køkkenrulletesten et par gange siden jeg kom hjem torsdag, men uden nogen indikation på blod - Men hendes bagdel er så også ufatteligt behåret, så måske jeg bare ikke når langt nok ind imellem pelsen...
Jeg kan dog mærke på Vaks, at det er ved at være adskillelsestid, for han kan godt blive lidt for ivrig - Dog langt mindre slem end forventet. (Bare rolig, de er ikke alene sammen på noget tidspunkt)

MEN
Jeg har så mange spørgsmål. Kan hun være i en hvid løbetid? Hun er begyndt at blive pivet, og jeg kan ikke helt regne ud, om hun er kommet i løbetid eller om hun nærmer sig højløb eller hvad pokker hun gør.
Hun tisse-markerer ikke, som nogle satte første tegn på, men Vaks klapper kun med tænderne på løbetidstis.
What to believe.

Behøver jeg at sige, at jeg er lettere forvirret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere løbetidsspørgsmål!
  • #2   18. jul 2016 Ja, Vaks gør det også ved andre tæver. Men han er meget mere responsiv overfor andre tæver end han er overfor Bella i alle anseender, så hans indikator er lidt en svag indikator? Haha ^^

• #3   18. jul 2016 Hanhunden reagere på Esther en mdr før hun gik i løb, ved hendes første løbe tide og de også begyndt igen nu her, så hvis jeg skal Regne med hendes sidste løbetid og dem passer det med 6 mdr så nu ser vi

• #4   18. jul 2016 Synes bare, det er så svært, når det er første tæve og første løbetid?
    Fordi jeg har jo ikke rigtig noget at sammenligne med. Ingen erfaringer, ingen tidligere løbetid. Det er svært.

• #7   18. jul 2016 Godt nok, så går alt vel efter bogen, hahaha ^^

• #11   18. jul 2016 Det tog vist min søster en del timer at få hendes til at være stille efter hun havde været der i torsdags... Ups, hahah ^^
    Vaks piver heldigvis ikke. Han reagerer kun, når hun har tisset. Er ret glad for, at han ikke er så slem, som jeg havde forventet eller som han er med andre tæver.

• #13   18. jul 2016 Esther er min 3 tæve og har ikke mødt den hvide løbetid endnu, vi troede måske min venindes havde haft den, men så gik hun i løb en mdr efter.
    Det eneste jeg ville holde øje med er du hjælper hende ang hanhunde og så ikke pyller om hende hvis hun skulle blive lidt pyller. Synes alle tæver er lidt sjove i deres første løbetid, Esther panikkede hvis blodet løb ned af benet på hende og hun opgav lidt at skælde hanhundene ud, så jeg hjalp til og det gav hende modet på at gøre det selv.

• #14   18. jul 2016 Jeg forventer en reaktion fra ham, bare rolig - Og hende for den sags skyld ^^
    Må nok hellere give min nabo en æske chokolade inden det går løs, hahahaha.

• #16   18. jul 2016 En æske chocolade og ørepropper, hahahah!

• #18   18. jul 2016 My var i "før-løbetid" i 2 måneder, hvor hun var hævet, duftede godt for hanhundene, var KUN interesseret i hanhunde og markerede udenfor. Nu har hun lige overstået 1 uge med "rigtig løbetid", hvor hun blødte. Det har vi tydeligt kunne mærke på vores to hanhunde.

Hendes kønsorgan (hvad kalder man det?? her hjemme hedder det dutten) er blevet 4 gange så stor end før... Det er virkelig klamt på en korthåret hund. smiley

• #19   18. jul 2016 Jeg har svært ved at se det på Bella. Hun har virkelig en behåret bagdel, det er helt vildt. Troede Vaks var slem, men hunden har jo nærmest mamelukker i form af pels o.o
    Må grave, hahaha ^^

• #20   18. jul 2016 Esther ligger jeg på ryggen og så kan jeg også børste hendes mamalukker smiley

• #21   18. jul 2016 Det gør jeg også allerede - Men der er stadig unægteligt meget pels, hahaha.

• #22   18. jul 2016 Uha hvis du har en hanhund også kan jeg godt forstå du er oppe på dupperne, vores pige kom i første løbetid (troede vi) 7 dage med blod osv. 2 måneder efter regnede vi jo så med den var vel overstået, vi mødte hendes bror og stod og snakkede mens de legede så sprang han sgu på og sad fast og det hele, total panik, hun havde hverken blødt eller noget i 2 måneder, besøg hos doktor dyr, testede hende indvendig med en vatpind og sørme om den ikke kom ud med blod på, hun begyndte så også at bløde i dagene efter det dyrlægebesøg, han sagde til mig nogle tæver kan komme i en ´´´før rigtig løbetid´´ med blod og det hele som man fejlagtig tror er 1 løbetid, det eneste der undrede dyrlægen var hun blødte kraftigt og længe som jeg beskrev - (hvilket hun gjorde, det var mig der vaskede gulve, puder og sengetøj efter det..) og så undres han også over hun overhovedet lod sig villigt parre under den første dag hun blødte i ´´ den rigtige første løbetid´´´- vi fik det selvfølgelig klaret med indsprøjtninger, men hold op en træls oplevelse, hvis jeg var hys før så er det intet at regne mod nu - min hun hund skal overhovedet aldrig møde eller lege med en intakt hanhund på noget tidspunkt mere - og ja jeg ved jeg er hysterisk

• #23   18. jul 2016 Skræk, oh rædsel!
    Vaks er intakt, men jeg holder skarpt øje med ham. Kender ham heldigvs meget godt, og han er ved at være en ældre herre, så kan læse ham forholdsvis nemt.
    Men ja, det er ved at være skile-ad tid.

• #24   18. jul 2016 Hvid løbetid???? smiley
    Enlighten me someone? smiley

• #25   18. jul 2016 Det betyder bare, at der ikke er blod - Så vidt jeg har forstået, haha ^^

• #27   18. jul 2016 Der kommer absolut INGEN baby-Bella'er her, haha ^^ I hvert fald ikke med Vaks som far, haha.

• #29   19. jul 2016 Vaks er også dejlig - Meeen, han er ikke avlsmateriale ^^

Jeg tror, jeg har fået løbetid på hjernen... Drømte, at Bella begyndte at lette ben for at markere, hahahah!

Kommentér på:
Flere løbetidsspørgsmål!

Annonce