{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.181 visninger | Oprettet:

Aniplan - ny pakkeløsning ved dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Har i set at dyrlægerne under anicura nu tilbyder en samlet årspakke de kalder aniplan?

Hvad synes i om sådan en pakke? Synes i det matcher jeres behov? Er det for meget/lidt ?
http://www.anicura.dk/odense-dyrehospital/vi-tilbyder/aniplan/
I forhold til jeres nuværende dyrlæge udgifter ville i så betale mindre?

Hvad synes i generelt om ideen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aniplan - ny pakkeløsning ved dyrlægen
  • #1   22. jul 2016 Jeg synes det er en mega god ide, ved dog ikke om jeg ville få taget blodprøver på mine hunde hvert år, synes måske det er lidt overkill, ville nok springe på hvis min dyrlæge havde den løsning, hvis den inkluderede tjek for hjerte/lunge orm smiley
    Tror hvis pakken så således ud ville jeg tage den:
    Sundhedstjek årligt
    2 x hjerte/lunge orm tjek
    vaccination
    Tandtjek
    6 x kloklip
    Blod/urinprøve hver andet eller 3. år



  • #2   22. jul 2016 Jeg så den godt her i starten af året ved min dyrlæge ! Jeg havde helt klart valgt den , hvis min hund var ligeglad med at komme til dyrlægen smiley

  • #4   22. jul 2016 Syntes det en god ide,, men mit højeste ønske er, at man kunne ha en konto hos sin dyrlæge hvor man sætter penge ind hver måned, en slags opsparing, så så er uheldet ude, så skal man ikke tænke på penge, hvis man altså har penge på kontoen hos dyrlægen, de skal selvfølgelig også kunne bruges til alm undersøgelser osv, man skal selv kunne bestemme.

  • #6   22. jul 2016 Rikke S, det kan man også hos nogle dyrlæger.

    Prøv at spørge din dyrlæge, det gjorde jeg. (det eneste de dog kræver er at jeg ikke har mere end 20.000 stående. (noget med deres beskatning eller lign. )

    Jeg indbetaler fast 500 hver mdr, det trækker automatisk fra min budget-konto og det har det gjort i mere end 15 år nu. (dog med varierende beløbs størrelser efter bestanden af dyr)


  • #7   22. jul 2016 Ideen er super synes jeg smiley

    Men den overstiger hvad jeg har behov for.
    Jeg vaccinerer ikke hvert år, der er kun en af hundene jeg får hjæp til kloklipning til
    Sundhedstjek render jeg heller ikke til med mindre jeg er usikker på et eller andet.
    Tænderne kan jeg selv kikke på
    Blodprøver/urinprøver har jeg sjældent haft behov for, og ikke noget jeg har behov for at få tjekket rutinemæssigt.

    Så for mit vedkommende er det overkill.


  • #8   22. jul 2016 Deres pakke til kat, indeholder kloklip.

    Man klipper da ikke en kats klør?


  • #10   22. jul 2016 Salla: Jooe... jeg er altså nødt til at klippe kløerne på den ene af mine kattes forpoter. Kender da mange der klipper klør på katte.

  • #11   22. jul 2016 Jeg tror altså aldrig, at jeg har fået taget blodprøve eller urinprøve på mine to.. smiley

    Vi tager til dyrlægen 1 gang om året (medmindre de fejler noget, selvfølgelig)
    Her får de sundhedstjek, kloklip, tømning af analkirtler, vacciner samt piller mod flåter/tæger, der dækker ½ år.
    Det giver vi 1000-1300 for pr. hund smiley Så det ville ikke kunne betale sig endnu..


  • #13   22. jul 2016 Jeg var til sundhedstjek + årlig vaccine, med Nova i onsdags, hvor vi fik det præsenteret. Jeg sprang I med begge ben med det samme, det er jo skide smart smiley
    Alene i Bayvantic og kloklip sparer jeg en del kroner.
    Hvad der fik mig overbevist er, at man får 20 % rabat på tandrensning.


  • #14   22. jul 2016 Jeg kunne faktisk godt finde på det:)

  • #15   22. jul 2016 Umiddelbart tænker jeg at det er lidt overkill med sådan en ordning. Bl.a fordi jeg normalt kun vil bede om blod/urin prøve ved mistanke om sygdom.
    Omvendt så kan jeg godt lide tanken om at de giver rabat på andre muligheder, og at man betaler små beløb hele året, fremfor stort beløb ved årligt check. Det ville nok være en fordel, hvis man er studerende eller lign.


  • #16   22. jul 2016 Personligt synes jeg også ideen er fin. Men jeg må sige udformningen og valgt af tjek undre mig. Det var i mine øjne bedre med en individuel ordning med de undersøgelser man synes man har brug for. Og så en fast rabat.
    Feks ville jeg aldrig give over 1000kr om året for at få klippet negle på mine hunde.. Den ydelse har slet ikke den værdi for mig.
    Jeg tænker også jeg ønsker ikke mine hunde vaccineret hvert år. Jeg ville formentlig heller ikke normalt få tjekket en blodprøve hvert år.
    I forhold til tandtjek har jeg svært ved at vurderer hvad det indebærer. For hvis det blot er at tjekke tænder, så gør dyrlægen vel det alligevel under rutine sundhedstjekket?

    Jeg kan godt se at hvis man bruger dyrlægens ydelser meget, og handler der, eller har faste rutiner med årlige tandrensninger osv. At det så er smart nok.


  • #17   22. jul 2016 Jeg kan godt se, hvorfor det ikke kan betale sig for mange, derfor ville det være smart, hvis man kunne skræddersy sin egen pakkeløsning alt efter hvad man har behov for. Sådan som AniPlan er skruet sammen, giver det fint mening for mig og min hund smiley

  • #18   22. jul 2016 Ginne: Helt enig ! Tænker også at tandcheck er standart under helbredsundersøgelse/vaccine.
    Og klipning af kløer klarer jeg også selv.
    Men en individuel ordning, hvor man kunne vælge til og fra. Det kunne være mere interessant.


  • #19   22. jul 2016 Blodprøver på raske dyr er faktisk slet ikke så dumt. Nogle værdier på organer svinger meget lidt på den enkelte hund og dvs man kan finde dyrets eget normale leje og dermed opdage eventuelle ændringer meget før. Fordi den pludselig stiger, selvom den egentlig ligger inde for maskinens normale reference interval smiley


Kommentér på:
Aniplan - ny pakkeløsning ved dyrlægen

Annonce