{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Kan det være hjertelungeorm? {{forumTopicSubject}}

Eller livmoderbetændelse måske??

Dyrlægen ER kontaktet, jeg venter på hun ringer tilbage til mig (hun har en patient lige nu)..

Nicki er gået i sin 3. løbetid (se evt. tidligere emne) og op til var nogle herinde lidt bekymrede for, om hun kunne have livmoderbetændelse. Umiddelbart tror jeg det ikke men....

Nu har hun diarré i dag. Hun har ikke spist noget usædvanligt synes jeg, og har generelt ikke sart mave. Hun har skidt indenfor to gange (og det gør hun virkelig ikke, hvis hun kan lade være (!)), begge gange op til har hun trukket vejret meget hurtigt. Hun har haft "afføring" 6 gange i dag, men 4 af dem var bare en smule splat.

Afføringen var første gang blød, og lidt slimet. Anden gang var det helt splat og lidt slimet.

Mine forældres hund og mosters hund er testet positve for hjertelungeorm (kan ikke huske præcis hvad det hedder, og hvilken det er..?), og derfor er vi OBS på dette med Nicki. Meen, jeg kan jo ikke aflevere afføringsprøver til dyrlægen af splat som ikke kan samles op..

Jeg vil blot lige høre, om der er nogen, der tænker der er andre mulige årsager jeg skal vende med dyrlægen?

Hun virker frisk i forhold til træning og gåtur, men måske lidt mere lad end hun plejer indendørs.. Spiser og drikker normalt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være hjertelungeorm?
Kommentér på:
Kan det være hjertelungeorm?

Annonce