{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det være?
  • #1   23. jan 2010 Jeg oplever det samme som dig..med mine..det virker lidt underligt hvis tæverne går i løb igen allerede..

  • #2   23. jan 2010 Jeg kender en som dufter godt 2-3 måneder før løb, og det er ikke kun Guincho der synes det. Det må være træls for de tæver der har det sådan:(

    Der er også dem der dufter godt læææænge efter løb. Og jeg har hørt om at der findes nogen der dufter godt altid, gisp!


  • #4   23. jan 2010 synes det er så synd for Bella - hun bliver irriteret på ham.. og er også synd for Knas, for han får hele tiden skæld ud af hende eller os der skubber ham væk fra hende for at give hende en pause....

    clorofyl tabletter? hvor får jeg det henne og hvad gør det godt for?


  • #6   23. jan 2010 hun er slet ikke hævet op.... var ved at være bange for at det var blærerbetændelse eller noget...
    for hun tisser ALDRIG indenfor mere, og i sommerhuset gjorde hun det to gange og hadede at skulle ud... men hun piver ikke når hun tisser og virker heller ikke sløj...
    men er ikke meget for at give hende piller, så tror bare hun bliver nusset ekstra meget om og så må jeg prøve at give hende lidt fred fra Knas....


Kommentér på:
kan det være?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce