1.021 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Slim i afføring? Slim i afføring?

Bella har siden i går døjet lidt med maven. Ikke direkte tyndt, bare meget blød afføring?
- I nat har hun så haft et lille uheld, og jeg samler det selvfølgelig op. Men jeg lægger mærke til, at der er en ordentlig klump slim i den her pølle. Altså.. virkelig som sådan en ordentlig klat snot - Det er lige min bedste beskrivelse.

Nogen der ved, hvad det kan skyldes?
Hun har ikke lige så blød afføring her til eftermiddag, og hun har heller ikke skullet lige så ofte i dag som i går.

Jeg snakker lige med dyrlægen mandag, selvfølgelig, men tænkte lige, jeg ville spørge jer. Snakker med ham om et muligt tjek for orm. Just in case...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slim i afføring?
  • #2   6. aug 2016 ... Mad?
    Hun har spist hendes foder, godbidderne, som hun plejer etc.
    Om hun kan have nuppet lidt af en plante på en at gåturene, det ved jeg ikke. Hun er jo nærmest alt ædende.
    Men har ikke lagt mærke til noget, som jeg tænker kan forårsage det her.

• #4   6. aug 2016 Altså.. det er Bella, hun æder alt. Så det er da ikke utænkeligt, at hun har spist et eller andet, og det er gået mig forbi.
    - Hun fastede halvt i går. Skar lidt ned på foderet. Men det går bedre i dag, som sagt. Hun prutter dog en del... sikke en stank altså! Ingen tvivl om, at hun har lidt ondt i maven.

• #6   6. aug 2016 Ja! TOTW.
    Den her gang har vi også fået noget vådfoder med, men må indrømme at jeg ikke tør give hende det, før hendes mave har det lidt bedre, haha.

• #8   6. aug 2016 Uden tvivl! Har overvejet at fryse noget af det i hendes kong, det kunne nok være sjovt for hende ^^
    Og det er med fisk, så Vaks burde ikke gå alt for meget i koks, hvis han kommer til at smage på det.

• #10   6. aug 2016 Nej, det har hun ikke.
    Altså, hun er frisk som altid, synes ikke rigtig at noget har ændret sig, udover at hun er klistret, men det giver jeg løbetiden skyld for, for det har hun været i 2 ugers tid nu.

• #11   6. aug 2016 Dejlig tråd når man spiser smiley

• #12   6. aug 2016 Altså, Janni, du kan også bare lade være med at læse en tråd om slim i afføringen, når du spiser, hahaha ^^

• #13   6. aug 2016 Jeg tænkte, hvor slemt kan det være?
    Indtil jeg læste det med snotklat smiley

• #14   6. aug 2016 Hahaha!

• #15   6. aug 2016 smiley

• #18   7. aug 2016 Caos har faktisk også haft en meget slimet afføring en enkelt gang i denne her uge og enormt stinkende prutter, først troede jeg at det var fordi han havde været i fiskeparkens sø og bade og drukket noget af vandet, eftersom vi havde været der med et par dages mellemrum og hans prutter var giftige her gang, så købte jeg a38 i håb om at jeg ikke behøvede at frygte for mit liv, i form af hans stinkende gasser, det har hjulpet, eller han lugter ikke ud af rumpen mere, forleden fik han så lov at springe i søen igen og uden hverken underlig afføring eller prutter dagen efter ( får stadig en smule a38 i sin morgenmad) ,, om det har skyldes vandet, noget han har ædt, tja det ved jeg ikke, det er kun sket en gang, men har dog set han ha en slimet afføring før, men der er langt imellem, det er ikke noget jeg egentlig tænker over, er mere nervøs for at det rammer hans lange faner på bagbenene (bukser) smiley

• #21   7. aug 2016 Jeg har overvejet ormeprøven uden nogen speciel grund, fordi Bella virkelig hapser alt. Hun æder af tilfældelige planter på gåture og sådan noget, så før eller siden må hun vel få orm. Så det var egentlig ikke kun pga. den her omgang, bare en generel bekymring, haha. Jeg er nok lidt for bekymret nogle gange.

Kan dog meddele at hendes afføring nu er næsten tilbage til normal. Hun er kommet sig enormt hurtigt, så tænker ikke, at det er noget slemt - eller foderet.

• #22   7. aug 2016 så drop dyrlægen. Er hun i sin vanlige tilstand så var det nok bare noget forbigående.

• #24   7. aug 2016 Vores område er ikke højrisiko overhovedet. Men jeg er bare en "better safe than sorry"-type.

• #26   7. aug 2016 Jo, klart! Jeg er også meget obs på den slags. Også med Vaks, haha. Han skal også tjekkes for det snart.

Kommentér på:
Slim i afføring?

Annonce