2.345 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Slim i afføring? Slim i afføring?
Saphira har et par gange haft noget slimagtigt noget i afføringen. Der kan være både meget, lidt og intet.
Jeg snakkede med en som sagde ris at hun skal have ris. Kan det hjælpe?
Og hvad kan det komme af?
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 526
Tarminfektioner er ikke noget man skal spøge med. Og det kræver til hver en tid dyrlægebehandling (Antibiotika), INDEN man begynder at selvbehandle. Det kan være smertefuldt for hunden. Så jo før jo bedre den kommer i behandling.......!
Men man bør jo have konstateret, gennem nogen tid, at hundens aff. har set "underlig" ud. Hvis der er tale om tarmbøvl. Så vil de ofte gå med ryggen let "krummet", da det letter deres ubehag lidt.
Men har du mistanke. Så gå hellere til dyrlægen en gang for meget, end at dyret går og har det dårligt. Held og lykke med vapsen.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 832
Det var en bekendt der er veterinær sygeplejerske der sagde ris - hun er jo ikke dyrlæge, men lidt må hun da vide.
Det er nemlig lidt gulligt slim der kommer med ud. Som regel med det første. Nogen gange lidt, andre gange meget.
Altså hun er jo kun 5 måneder, så jo hun æder vist alt mulig mærkeligt. Jeg stopper hende som regel, men der ryger alt græs, blomster, grene you name it ned inden jeg når at stoppe hende. Hun er også vældig glad for marsvinenes hø :-s
Men tror lige jeg ringer til dr dyr her senere.
Slim i afføring?