{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Frisbee træning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe været fascineret af "frisbee hunde"/disc dogs, og min hund er som født til det.
Vi træner lidt hvad vi kan selv, men jeg kunne så godt tænke mig at lære det rigtigt og gå til træning.
Men er det overhovedet noget der rigtigt bliver dyrket herhjemme, og findes der et sted hvor man kan blive undervist i det? Skal være på Sjælland, helst Storkøbenhavn eller Nordsjælland.

Jeg har søgt rundt på nettet, men jeg får bare en masse tilbud på frisbees smiley

Et eksempel på frisbee hunde hvis nogen undrer sig, dette er selvfølgelig på meget højt niveau https://www.youtube.com/watch?v=8oI4xGqkzSE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frisbee træning?
  • #3   12. aug 2016 Træner det selv, men tror ikke der findes hold.
    Køb et par gode frisbees, og sandpapir til at slibe dem, når der kommer "spidser" af bid. Start med at lære din hund bare at hoppe op og tage den på kommando og vær meget opmærksom på at din hund lander rigtigt.
    Og start med at kaste uden hund. Det er sværere end det ser ud til at kaste smiley

Et andet godt sted at starte, er ved at lære din hund basis kropskontrol, hvis den ikke allerede har helt styr på det. Jo bedre kropskontrol, jo lettere bliver det og jo mindre risiko for skader.

Kommentér på:
Frisbee træning?

Annonce