{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

kig lig her {{forumTopicSubject}}

jeg syntes efterhånden at der er mange af dem som ikke har blaningshunde, der taler dårligt om netop blaningshunde. Jeg forstår ikke helt hvorfor ??? De kan da være lige så gode som rasehunde, hvis ikke indda bedre.

Jeg vil gerne vide hva folk har imod blaningshunde og hvorfor?

Og hva syntes i andre der har blaningshunde er det kun mig, eller er i også træt af at høre om folk der ikke kan li blaninghunde??

personligt syntes jeg om alle hunde, for mig er det ikke afgørenede om der er parpir på en hund eller ikke er, men om hunden er sød, og det er næsten alle hunde jo . smiley bare min mening glæder mig til at høre jer andres.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kig lig her
  • #1   5. nov 2006 Jeg har aldrig set nogen nedgøre hunde uden papir?

Hvorfor i alverden skulle man dog det, det er da ligeså meget en hund som alle andre hunde.

• #2   5. nov 2006 Jeg har personligt ikke en døjt imod blandingshunde.Desværre er der bare nogle racer som ikke er så gode at blande sammen....
    Synes der kommer nogle herlige vovser ud af blandinger,men som sagt skal man passe på.

• #3   5. nov 2006 jeg har nu ikke set noget vedr. nedgørelse af blandingshunde, men ser selvfølgelig heller ikke alt GG For mig er det underordnet om det er en hund med eller uden tavle, blanding eller ikke, bare det er en god hund der passer sammen med sine mennesker..

• #4   5. nov 2006 Jeg syns ikke jeg har set nogen/hørt nogen have noget imod blandingshunde, men imod at avle på hvad som helst hvor som helst osv.

• #5   5. nov 2006 Tror ikke det er så meget fordi de er blandingshunde, nok mere fordi blandingshunde ofte ikke bliver tjekket for diverse sygdomme, og ikke er racetypiske, så man ved hvad man kan forvente??
    Har selv en blanding, så er ikke imod smiley

• #7   5. nov 2006 det er nok bare mig og hvis det er mig du mener nedgør nogen hunde så nej jeg elsker alle hunde

• #8   5. nov 2006 jeg prøver lige forfra, da eg synes det første jeg skrev var lidt noget vullapyk

altså jeg har som sådan ikke noget imod blandingshunde, men jeg er af den opfattelse, at der er alt for mange hunde i dagens danmark, og at der tit bliver avlet hunde uden omtanke og resultatet er at hundene er billige (hvis det ikke lige omhandler modehunde) derved får en køber den impulsive ide at købe en hund, og når hunden ikke længere passer ind i livsstilen, så bliver den sat til salg... Ved at have race hunde med stamtavler, så ved man hvad der ligger bag hunde og kan finde dens aner, samt at prisen på en stamtavlehund er en del dyre end en blandingshund, og derved bliver det ikke et impuls køb. Derfor er jeg så meget for stamtavle hunde...

• #11   5. nov 2006 Hej.
    Jeg har heller ikke noget imod blandingshunde, har dog 3 racerene nu. Men har da haft flere rundkørsler.
    Hilsen Dorthe

Kommentér på:
kig lig her

Annonce