2.762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pasning af hund, hvor hold af husdyr ikke er tilladt Pasning af hund, hvor hold af husdyr ikke er tilladt

Jeg kan simpelthen ikke finde reglerne for det at passe hund i en lejlighed hvor det ikke er tilladt at holde husdyr, vi snakker kun fra lørdag til søndag og ikke i flere dage og kun en gang om måneden.

Jeg regner med at skrive til min udlejer, men der får jeg nok først svar mandag tidligst og er blevet nysgerrig på det.

Er der nogle der ved om der er noget generelle regler om det smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af hund, hvor hold af husdyr ikke er tilladt
  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244
    #1   27. aug 2016 Tænker at det er ok når det kun er et par dage, ellers kunne man vel også argumentere for at du ikke må have venner på besøg med husdyr?

• #2   27. aug 2016 spørg udlejer nogle steder er der no go

• #3   27. aug 2016 Det ender med jeg må spørge, vil i hvert fald ikke have problemer med udlejer smiley

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #4   27. aug 2016 Tror ikke det er tilladt.
    Har en kammerat som skille flytte i lejlighed, og han overvejede at leje i stedet for at købe. Men hvis han lejede lejligheden måtte der ikke være husdyr, og det betød at når fx jeg kom på besøg så måtte min hund ikke være med. Så han købte lejligheden I stedet.

Så jeg vil sige nej. Et forbud er et forbud, og det gælder også hvis det blot var nogle timer dyret skulle være i lejligheden.

• #5   27. aug 2016 Selvom der er et forbud er det ikke alle steder man ikke må passe hund, der hvor min kæreste boede før måtte man godt passe hund, der var så maks 24 timer en gang om måneden.

• #6   27. aug 2016 Med mindre at det står i kontrakten at man ikke må have besøg af dyr, så må man gerne passe en enkelt dag eller nat.
    Jeg tror, at vores boligselskab siger max tre uger- og det er så hvis man har to eller flere i pasning, for man må gerne have en. Men tjek med udlejer.

• #7   27. aug 2016 Det kommer helt an på hvad vedtægterne er for der hvor man bor.

Her hvor vi bor må vi f.eks have 2 dyr , men vi må godt passe en ekstra hund 3 uger om året. Vi må dog hverken have besøg af , eller passe hunde fra forbudslisten.

• #8   27. aug 2016 Ved min moster, hvor man slet ikke må have dyr, må man gerne passe hund i op til 14 dage - der står dog intet om hvor ofte man må passe dem smiley

• #9   28. aug 2016 Det er meget forskelligt fra sted til sted, så spørg din udlejer, så er du sikker. smiley
    Der hvor jeg boede før måtte vi have en hund/kat, men måtte ikke have besøgsdyr overnattende, ikke engang en enkelt nat. At der så ikke var nogen der håndhævede det lige i den lomme jeg boede i, er så en helt anden snak smiley

• #11   28. aug 2016 Tænker at du gerne må. Vi må max have 1 husdyr, men vi må gerne passe en anden hund.

Kommentér på:
Pasning af hund, hvor hold af husdyr ikke er tilladt

Annonce