{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian kennler hvor?
  • #2   29. aug 2016 Og nu kommer det tricky så, for en tavle er ikke bare en tavle smiley

HVOR skal hvalpen have tavle ?
    Efter min mening er DKK bedst, fordi der er en database, hvor man kan se sundheds og udstillingsresultater på hvalpens familie langt tilbage i generationerne, og dermed bruge tavlen som det redskab den er.

Ønsker du at udstille ?

• #3   29. aug 2016 Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men jeg ved ikke om jeg får det brugt smiley har ikke forstand på tavler smiley

• #4   29. aug 2016 Tavlen er noget du bruger inden hvalpen købes. Dvs. man kan tjekke sundhed i familien, indavl osv.

• #5   29. aug 2016 Med en DKK hund ( Dansk Kennelklub ) har du langt flere muligheder for feks. ringtræning.

specialklubben for små selskabshunde i DKK hedder Canis Minor ( Maj-Britt har vist linket til den i tråden )
    Der kan du helt sikkert finde meget nyttig info

• #7   29. aug 2016 Og så synes jeg ærlig talt også at DKK-pomserne er noget mere racetypiske. Ikke-DKK-pomser ligner typisk mere kleinspitz end pomser. Og naturligvis er der ikke noget galt med en Kleinspitz, men det er nu engang en anden race.

• #10   29. aug 2016 ja jeg har overvejet en tæve, fordi er bange for at en han vil humpe alt muligt smiley har to katte! smiley smiley

• #14   29. aug 2016 Jeg ved at afdøde Chardame havde en/flere?? fra kennel Soffie,som hun mente var den bedste...

• #15   29. aug 2016 ja jeg har prøvede at ringe til soffie og pomdies, men desværre uden held smiley

• #16   29. aug 2016 Har du overvejet Sverige ?

• #17   29. aug 2016 har godt hørt folk køber i sverige, men er lidt usikker på hvor og hvordan når det er i et andet land? smiley

• #18   29. aug 2016 Det er ikke så svært,du skal selvfølgelig have div. tilladelser,men det er blevet meget nemmere med EU,men du kan bare spørge i DKK og så overføre SKK tavlen til DKK..Desuden er jeg HELT sikker på at det sidder mange her,der kan rådgive dig..

• #19   29. aug 2016 Det er ikke anderledes at købe i Sverige end her hjemme.
    Jeg kender et par virkelige seriøse opdrættere i Sverige, godt nok ikke af Pomser, men de vil kunne sige om det er et godt eller skidt sted.

http://www.pomeranianklubben.se/Uppfodare

• #21   29. aug 2016 hej Rikke, jeg er en gammel pomeranian-kvinde på 67, har haft pomeranians siden 1989 mit første kuld er fra 1991(den slaegt er for længst borte) men kennel Topsy hvor de stammede fra forsvandt først 2014/15 da Gitte døde....så blev kennelen lukket.
    Min avlshan er Topsys Kewin nu 7 år gammel og du kan se familien Rødtop på min profilside. hilsen Ane....og, jo har patella attester på mine avlshunde og de har D.R,U. stambog....men er det til udstilling du ønsker at eje, så er mine for store da de smålinger på 18-22cm er for sarte-usunde for mig.
    Billedet er mit sidste kuld på Anes Jessieka .....Prinsessen er her nu. (ikke til salg forh. ny avlstæve)

profilbillede
Kommentér på:
Pomeranian kennler hvor?

Annonce