{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Naboens nye hund (3 på 4 mdr) {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ik lige hvor jeg ellers skal komme ud med mine bekymringer og frustrationer end herinde...

Vores naboer fik ny hund (8 ugers hvalp) i lørdags (Dette der deres 3 "nye" hund på de 4 mdr de har boet her (de 2 første har de ik mere)). Søndag formiddag kørte de hjemme fra den og kom først hjem sent søndag. Den gjorde ik andet end at stå og hyle og klynke hele dagen mens de var væk. Mandag tog de på arbejde/skole. kom hjem om eftermiddagen. Fandt så ud af at efter de havde været hjemme max en havl time blev hunde lukket ud på badeværelset (ca. 2 kvm) og stod der og hylede og klynke. Nabo konen kommer så ud i gangen og ser at hunden er komme ud fra badeværelset (på en heller anden måde) hvortil hun bare siger "Hvad fanden laver han herude" og sætter ham ud på badeværelset igen og lukker døren.. Nu er det så tirsdag og de er på arbejde/skole og hunden er igen lukket inde på badeværelset...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naboens nye hund (3 på 4 mdr)
  • #2   30. aug 2016 Jeg havde taget en snak med dem til en start, i en venlig tone så de ikke føler sig overfaldet. Og så fortalt at du kan høre, at den er dybt ulykkelig. Måske er de bare uvidende ?

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2016

#3   30. aug 2016 Vi har overhovedet ingen kommunikation/kontakt med dem efter en masse ballade de skabte tidligere

• #5   30. aug 2016 Politiet vil fortælle jer, at I skal kontakte dyrenes beskyttelse. Sidst vi havde probs med en nabo og hund, der ringede vi til politiet, fik besked på at ringe til db, og db bad os ringe til politiet. Ja hvad gør man så?

• #7   30. aug 2016 TS ,,,, Står du og kigger ind af naboens vinduer ... siden du både kan se hvad der sker derinde ... og høre hvad konen siger inde i hendes egen gang ?
    Og hvordan kan du se , at hun sætter hunden ind i badeværelset igen ?
    Eller er der MEGET lydt , der hvor du bor ? ...

Hmmm . undrer mig bare ... smiley

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2016

#9   30. aug 2016 #7
    Nej jeg står ik og ser ind på deres badeværelse og kan ik se hvad er der forgår derinde. Vinduet på badeværelset står i træk.... Jeg hørte konen sige det fordi deres yderdør stod åbent i det sekundt jeg gik forbi...

• #12   30. aug 2016 Nej det gider politiet ikke...og derfor bliver der ikke gjort en skid udover DB eller Dyreværnet kan stå og hamre på døren...

Hvis i bor i boligforening, så klag klag klag....til sidst opgiver de forhåbentlig at have hund.

#6 ja der findes så små badeværelser, endda også mindre...

• #15   30. aug 2016 Der er taget kontakt til naboen som intet problem kan se i den står sådan. Vi fik blot afvide den jo skulle lære det på en eller anden måde. og man havde hver sin måde og lære en hund og være alene i mange timer.

• #16   30. aug 2016 Stakkels, stakkels hund. Hvis familien er uden for pædagogisk rækkevidde, så ring til politiet og sig at naboens hund hyler utroligt meget og ofte, så du er nervøs for om familien er kommet til skade eller lign. Så kommer de.

• #17   30. aug 2016 ÆV stakkels hund. Men der er desværre nok ikke så meget man kan gøre ved det andet end at forsøge at appellere til naboen.

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244
    #18   30. aug 2016 Får sgu helt ondt i maven, stakkels lille væsen. Kan du ikke ringe anonymt til politiet. Der må sgu være noget man kan gøre, det er dyremishandling at den bliver efterladt alene så kort tid efter den er blevet taget fra kuldet.

ÅRH - bliver så vred over at nogle mennesker udsætter en hund for misrøgt, og de her halvhjerner er nu på hvalp nummer tre!

Alle hunde fortjener et kærligt hjem, ikke alle hjem fortjener en kærlig hund!

• #23   30. aug 2016 Hvad går det hundekørekort hos DKK ud på?

• #24   30. aug 2016 DKK's kørekort til hund er en række basisøvelser i forskellige miljøer. Det kan ikke sammenlignes med et forslag til et hundekørekort, som skulle gå forud for ejerskab af hund.
    Ikke fordi jeg er tilhænger af det, men bare for lige at skille de to ad.

• #27   30. aug 2016 Det er så og hamrende naivt at tro et Hundekørekort får folk til at blive fantastiske ejere. Enhver kan sgu da snakke læreren efter munden på et kursus. Når de kommer hjem med deres fine hundekørekort, kan de gøre præcis som de plejer. Man kan IKKE uddanne til at være et ordentligt menneske. Det er ikke manglende viden der gør, at folk mishandler deres dyr.

---------------------

Til Trådstarter:
    Bliv ved med at kontakte politiet hver eneste gang hunden står og hyler, når de ikke er hjemme. Det er ikke alle politikredse der intet foretager sig.
    Ja - du kan kontakte Dyreværnet eller Dyrenes Beskyttelse - de kan absolut intet gøre. De tager allerhøjst en sludder med din nabo. De har ikke hjemmel til noget som helst, og de går ikke videre med det til politiet, når hunden har mad, vand og tag over hovedet. Din bedste chance er at klage til politiet pga. støj.

• #28   30. aug 2016 Ja ok, jeg har også mistet retten til hund allerede ved bronze prøven smiley
    Så kan det vist slet ikke betale sig at læse om sølv prøven smiley
    Og jeg haft Hund i noget der ligner 30 år smiley

Kommentér på:
Naboens nye hund (3 på 4 mdr)

Annonce