{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

B L
B L
Tilmeldt:
17. sep 2016
Emner: 1

Blød afføring {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.

Har en staff hvalp på 10 mdr som altid har haft en fin og fast afføring, lige bortset fra en enkelt dag med diarré. Men her de sidste 14 dage ca har han haft meget blød afføring, ikke diarré. Mængden og hyppigheden er den samme som den altid har været den er bare ikke fast længere. Har de sidste par dage kun givet ham hans foder for at se om det hjalp at han ingen godbidder fik, men det har ikke gjort noget forskel. Har i en ide til hvad der kan være galt? Har ikke skiftet hans foder og der er ellers ingen ændring i adfærd eller noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blød afføring
  • #1   17. sep 2016 Tænker ikke, at jeg ville gøre noget på stående fod, udover at holde øje med det. Hvis det forværres, så ville jeg tage et smut forbi dyrlægen.

  • #2   17. sep 2016 Det kan være mange ting.. både hunden har spist noget den har fundet men også Giardia som mange hvalpe faktisk har. Og det kan også være orm.. så jeg ville få testet hundens afførring for begge dele og så ville jeg give Canikur da dette er natur produkt der stopper diarre og blød mave øjeblikkeligt.

Kommentér på:
Blød afføring

Annonce