{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Syg? Hvad ville I gøre? {{forumTopicSubject}}

De sidste to dage, altså søndag og mandag, har Uffe leget nogle timer med nabohunden. Igår havde Sophus fødselsdag, og vi var ovre forbi med en gave. Begge hunde delte den lille cocktailpølse-guirlande jeg havde lavet, og de fik hver noget leverpostej.

Da vi, efter par timer, går hjem laver Uffe en ok pølse. Vi springer hans aftensmad over da han har fået rigeligt forskelligt i form af ovenstående.

Ca en time efter vi er kommet hjem, vader han op i sin kurv og pisser i den????

Vi tømmer kurv og sætter den udenfor og spuler denne med haveslange. Den kommer jo så ikke med ind igen, og vælger at stille hans gamle kurv ind (som han sover i om natten). Den ligger han sig så op i og falder i søvn?
Den nye kurv fik vi af svigerfar fra hans gamle hund, som nu bor i Sverige. Men den fik han for nogle uger siden nu, så synes det er mærkeligt hvis det er fordi den lugter af anden hund, at det så først sker nu?

Her til morges for en times tid siden står han så med mig op. Det gør han ellers aldrig. Og så kaster han 3 klatter gult galde op. Hans mave lyder som om han har slugt en lille hund der gør derinde fra.
Den kører på højtryk. Har lige været ude med ham, og pølsen er stadig fin.

Har hældt mad op til ham, men det rør han ikke. Hvilket også er atypisk?

Hvad tænker I umiddelbart? Han har endnu ikke drukket i dag, men drak fint igår.

Lige nu sidder jeg på gulvet og nusser med ham. Shit den mave har lyd på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg? Hvad ville I gøre?
Kommentér på:
Syg? Hvad ville I gøre?

Annonce