2.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Bule på snuden ? Bule på snuden ?

Vil lige starte med at sige at vi selvfølgelig holder øje med den, og begynder det pludselig at vokse, eller forsvinder det ikke i løbet af nogle dage, kontakter vi selvfølgelig dyrlægen.

Sagen er at Mailo har fået en bule på snuden, og jeg syntes ikke det virker som et insektstik. Nogen bud på hvad pokker det kan være? Vi opdagede den første igår, men den kan jo nok godt have været der i flere dage, da jeg altså ikke plejer at sidde og stirre på ham fra siden, det var sådan jeg opdagede den.

Kan hunde få bumser under huden som mennesker?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule på snuden ?
  • #1   22. sep 2016

profilbillede
  • #2   22. sep 2016 har den været i nærheden af et pindsvin som måske har stukket (: smiley

• #3   22. sep 2016 Nope ingen pindsvin i nærheden. Vi har kun et frimærke af en have, og der holder jeg altid øje med når han er ude , der er heller ingen steder et pindsvin kan bygge hule, da der mest bare er fliser og krukker med planter i smiley

• #4   22. sep 2016 Tror måske den er blevet stukket af en hveps,, så der går nok nogle dage inden vovse begynder at ligne sig selv igen smiley

• #5   22. sep 2016 Rikke: Jeg tror bare ikke det er et insektstik, for det virker som om der er en "kugle" derinde, og ikke på samme måde som et insektstik. Han virker heller ikke på nogen måder generet af det, hverken smerte eller kløe.

• #6   22. sep 2016 Inden du nævnte det med kuglen tænkte jeg at det kunne være et blåt mærke. Men hvis der er en kugle inden i tænker jeg at det kan være en byld.

• #7   22. sep 2016 Anne julie: Det er nemlig også det jeg "frygter" at det er en byld eller cyste. Vi holder øje de næste dage og ser om den vokser eller går i sig selv, og så kontakter vi selvfølgelig dyrlægen hvis den ikke forsvinder eller den vokser.

• #8   22. sep 2016 Er du sikker på han ikke har fået en uppercut af dig i jeres kamp, så det måske står Milo-Rikke 1-1 smiley

Ej, undskyld smiley Kunne ikke lade være smiley Lyder fornuftigt med dyrlæge, hvis ikke den forsvinder smiley

• #9   22. sep 2016 R.I.P : Ahahahahaha, ja havde det dog bare været så vel, men det er jeg helt sikker på ikke er sket smiley Jeg kalder faktisk hans snude for boksertud lige pt smiley

Ja tænker vi lige ser tiden an til på mandag, bliver det værre kontakter vi selvfølgelig dyrlægen med det samme, også selvom det bliver i weekenden. Gider bare ikke bruge penge på at tage til dyrlæge, hvis det nu bare er fordi ham og Ozzy har leget lidt for voldsomt, at han er blevet stukket selvom det ikke ligner det, eller noget andet harmløst.

• #11   22. sep 2016 Han har ikke haft nogen skader af nogen art på snuden, så skal det i hvert fald være et lille hak fra leg med Ozzy vi ikke har opdaget.

Håber virkelig det er noget der bare går i sig selv igen. Mailo blev jo opereret i øjet for knap 1 år siden, og Ozzy fik fjernet en indkapslet cyste på halen i januar, så gider altså ikke flere operationer nu . Og vores økonomi er lidt stram pt, da alt bare går galt. Men altså selvfølgelig kommer han til dyrlæge og bliver tjekket, hvis det ikke går i sig selv, eller hvis det pludselig vokser.

Jeg tænker umiddelbart at det enten er en byld eller cyste, eller at ham og Ozzy har leget lidt voldsomt og Ozzy har fået ridset ham uden det som sådan kan ses, og det så er hævet op.

• #12   22. sep 2016 Krydser fingre for at det "bare" er et bistik, eller lignende, og ønsker god bedring !!!

• #14   27. sep 2016 Hov glemte at opdatere , bulen er gået i sig selv igen smiley Så jeg tror simpelthen bare de har leget lidt vildt, og han har fået et hak over tuden at enten Ozzys tænder eller en klo. Det virkede på ingen måder som et insektstik smiley

• #16   27. sep 2016 Ja det var skønt det gik i sig selv, det var ikke fordi jeg troede det var noget alvorligt, men altså med vores held havde jeg sådan set troet vi skulle til dyrlæge.

Vi skal jo på besøg hos den spanske familie i November, og lige siden vi har bestilt den skide rejse, er der bare gået SÅ mange ting galt der har kostet penge. Så ja 7-9-13 slap vi denne gang smiley

Kommentér på:
Bule på snuden ?

Annonce