1.142 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dækken? Dækken?

Hej hg, kan i anbefale et vind- og vandtæt dækken til en stor hund? Lucca fryser simpelthen allerede, når vi går om morgenen eller om aftenen når det er mørkt. Hun fryser specielt når vi er til træning, og skal stå stille i længere tid. Hun er dalmatiner og vejer omkring 23 kg pt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken?
  • #2   29. sep 2016 Tak! Vidste ikke det kunne fåes til hunde også faktisk, er stor fan af mærket til hest! Kigger lige på det smiley

• #4   29. sep 2016 ellers er den vel næsten shetter-størrelse smiley

• #5   29. sep 2016 Vil klart anbefale Hurtta, når det er en hunden skal have på, når den er aktiv. Der er de klart bedst. Hurtta har jeg brugt til min hund i over 5 år, jeg har også Back on track, men jeg syntes ikke at de fungere på en aktiv hund, så den(netdækken) bruger jeg kun hvis hun skal ligge i bilen eller når vi kommer hjem og hun er kold og våd

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #6   29. sep 2016 Med tanke på Luccas kropsform ville jeg overveje et myndedækken.

Jeg bruger dette http://sofadogwear.eu/detail.php?akce=detailVyrobku&id=1166 til min vizsla.

Det er en smule for langt, men det kan heldigvis nemt fikses med en sikkerhedsnål. Til gengæld sidder det rigtigt godt, og da der hverken er remme eller spænder, kan han også have det på, når vi træner feltsøg i tæt krat.

• #7   29. sep 2016 Frk. Jensen: Ja der går i hvert fald ikke længe smiley smiley

Og tusinde tak for jeres anbefalinger! Jeg kigger mig lidt omkring smiley

• #8   30. sep 2016 Man kan få ganske udmærkede Rambo hundedækkener. Jeg bruger dem til min Dober. De sidder godt og er enormt slidstærke (min slider helt utroligt på sine dækkener, så det er vigtigt for mig). Hurrtha har mildest talt elendig pasform til en hund med dyb brystkasse, bred bringe og en lang ryg. Så selvom jeg generelt er ret glad for andre hurrtha ting, så kan jeg ikke bruge deres dækkener.
    En anden stor fordel ved Rambodækkenerne er at de koster under det halve af Hurrthas smiley

Kommentér på:
Dækken?

Annonce