1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Pasning i forbindelse med bryllup Pasning i forbindelse med bryllup

Hej HG!
Det er sådan, at min lillesøster skal gifte sig nu den kommende lørdag, hvilket er super hyggeligt.
Jeg har bare et problem - jeg har alle hundene med herned fra fra Norge, for det var lidt rigeligt længe at få dem passet i 10 dage deroppe imens jeg er afsted.

Sagen er den, at alle de som til vanlig passer hundene når jeg skal noget - de skal jo med til brylluppet! Jeg står derfor på lidt bar bund, og har vel egentlig bare to muligheder:

1) Det er lov at have hund på hotellet hvor brylluppet skal holdes. Den ene mulighed er da, at hundene er på værelset, og jeg skal gå og lufte dem x flere i løbet af dagen. De vil altså blive alene en stor del af dagen (men sammen med hinanden selvfølgelig).

2) Jeg forsøger at finde en kennel de kan være på. Jeg har aldrig haft dem passet på kennel, de to mindste er lidt utrygge ved mange fremmede hunde, så jeg er lidt usikker på denne løsning.

3) Jeg har forsøgt at få bekendte til at passe - men når man har tre hunde, så er det ikke så let smiley Vil selvfølgelig heller ikke påtvinge nogen at skulle have dem, samt vil at de skal være et sted hvor jeg kan vide med 100 % sikkerhed at de har det godt, og bliver hygget om som de skal smiley

Det letteste er klart at nogen passer dem så jeg ikke skal tænke på det på bryllupsdagen, men det er lidt vanskeligt at få til.

Hvad ville I have gjort? Kender I måske en god kennel i Nordjylland?

Vh Kristine og de tre smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning i forbindelse med bryllup
  • #1   9. okt 2016 Jeg ville vælge hotellet... hvis de ellers opfører sig ordentligt. Jeg ville gå en lang tur om morgenen, så de var trætte.

• #2   9. okt 2016 De opfører sig normalvis pænt, spiser ikke møbler osv.
    Tænker også umiddelbart det er den mest 'skånsomme' løsning! En god tur på morgenen, og så er der jo altid noget tid imellem kirke og festen hvor brudeparret får taget billeder - der kunne de få en lidt længere tur igen. Og ellers små tisseture når jeg får mulighed/de er trængende smiley

• #3   9. okt 2016 Jeg ville også helt klart vælge at lade dem blive på hotellet. For som du selv er inde på så er der jo nogle "pauser" i løbet af dagen som så kan bruges til hundeluftning.

• #4   9. okt 2016 Netop... det burde ikke være et problem overhovedet.

• #5   9. okt 2016 Er de vant til at være alene på et hotelværelse ?? Mine kan ikke selv om jeg normalt kan have dem alene de fleste steder. De kan i campingvognen og i en hytte med ikke på et værelse:/ ville være så træls hvis de begynder at gø. Jeg ville finde en kennel.
    Hvor i Nordjylland skal i være ??

• #6   9. okt 2016 Ansofie: De er vant til at være alene mange forskellige steder, så jeg tror ikke det vil blive et problem. Jeg tænker at sætte lidt musik på så der ikke er helt stille, og så give dem noget godt at tygge i (som tager lang tid), så de har lidt at trætte dem med.

Det er i Aabybro smiley

• #8   9. okt 2016 Zarah: Det var med min x (hans tjenestehund).

Vi gik fra hinanden for snart 3 år siden, så det er godt husket smiley
    Hunden er desværre aflivet i sommer pga dårlig ryg og generel nedslidning.

• #9   9. okt 2016 Okay så kan jeg ikke se noget problem i hotelværelset.

• #11   9. okt 2016 Ja (desværre). Da havde jeg kun Lady og han Gibbon, som han hed.

Har fået de to sidste på efter jeg flyttede til Norge smiley

• #14   9. okt 2016 Det er nok den løsning jeg bedst kan lide. Ville nok bekymre mig for meget hvis de skulle i pension. Så må de hellere nøjes med en 'kedelig' dag, det bør de kunne klare!!

• #16   9. okt 2016 Jeg er så lidt Rasmus modsat her smiley Jeg ville ikke kunne få mig selv til at efterlade mine hunde på et hotelværelse gennem en hel dag ( selvom der er indlagt tissepauser), dels af hensyn til andre gæster, hvis de skulle blive urolige eller gø, men også af hensyn til din søster, hvis du jævnligt skal hen og lufte hunde midt i festen smiley

Jeg havde nok valgt at søge efter en privat hundepasser eller få dem i pension en enkelt overnatning, selv om to af hundene er utrygge. De fleste pensioner har, så hundene kan være sammen.

Håber i alle får en god dag smiley

• #17   9. okt 2016 Et fremmet hotelværelse, med den uro der vil være på et hotel, er afgjort ikke en mulighed jeg ville vælge:) omkring Århus er der en lille pension med kun 4 bokse, det ville i mine øjne være en meget bedre løsning;)

http://alletidershunde.dk/hundepension/

• #21   9. okt 2016 Jeg kender desværre ikke nogen der kan være hundesitter her i DK. Det er lidt voldsomt for min veninde at skulle rejse fra Norge og herned for at passe smiley

DKK: Jeg rejser til hotellet fredag, så de har en dags tid til at være der.

• #22   9. okt 2016 Er det på Hotel Søparken? smiley

• #24   9. okt 2016 Vi havde snakket om at hun skulle have dem, men jeg er afsted i 10 dage (er i DK nu). Hun har nogle eksaminer nu i ugen som kommer, derfor blev det for meget for hende på en gang smiley hun har også selv en hund, men fire i 10 dage blev lidt for meget.
    Det ville ellers have været den bedste løsning! smiley
    Hendes eksamen er selvfølgelig nu fredag hvor brylluppet er lørdag.

• #25   9. okt 2016 Lad dem være på værelset smiley

• #28   10. okt 2016 De er vant til at være alene imens jeg er på arbejde (både dag, aften og nat), samt de har jo hinanden smiley
    Jeg tænker en god lang tur med friløb om morgenen, en lille tissetår til middag, endnu en længere tur om ettermiddagen, og så et par tisseture i løbet af aftenen.. Så burde både jeg og de kunne have det ret godt!

Er der nogen der har er godt forslag til en tyggeting som ikke sviner for meget? Siden vi jo er på hotelværelse vil jeg ikke give dem 'kødben' og sådan. De er vant til at få stort set alt smiley

• #30   10. okt 2016 Nu er mine hunde lidt mindre end ulvene smiley selvom det går ret stærkt når Pascal (whippet) får gang i et ben smiley

Jeg tænker heller ikke de ville sætte pris på det smiley Godt nok skal de jo gøre rent bagefter, meeeen. Jeg synes godt man kan opføre sig pænt så andre med hund kan få lov at komme en anden gang smiley

• #31   10. okt 2016 Jeg ville også bare lade dem være på hotellet også gå en god tur om morgenen og aktivere dem godt.
    Jeg tænker lidt større politistave ville være en mulighed, her hjemme bliver de ihvertfald ikke bare spist i løbet af 5 min.
    Jeg ville ikke lufte flere gange end de plejer, hvis de plejer at komme ud og tisse 4-5 gange så vil jeg kun gå de gange, så man ikke har for mange forstyrrelser for dem

• #32   10. okt 2016 Du kan bare sætte dem af hos mig, kan du! smiley

• #33   10. okt 2016 Hov forresten, Maiken - det er hotel søparken smiley

• #34   10. okt 2016 Okay, jeg bor kun 10min væk i bil, så hvis du havde brug for ekstra luftning af dem, så kunne jeg komme og gå en lang tur med dem. Men de kender mig jo ikke og tænker egentlig den plan du har lavet lyder mest fornuftig for dine hunde smiley
    Har selv 3 hunde og min mand arbejder en del i weekenderne, så kan desværre ikke komme og sidde ved dine hunde, da mine ikke er vant til at være alene alt for længe af gangen.

• #35   17. okt 2016 En lille Update: det blev til en enkelt nat i pension. De var alene på værelset fredag aften imens vi var ude at spise, og der havde de blevet meget urolige over at høre folk der gik forbi og snakkede ude på gangen (der var utrolig lydt og sindssygt knirkegulv selvfølgelig).
    For min og deres skyld fik de derfor en enkelt dag i pension, som de virker til at have nydt smiley På trods av at jeg følte mig som den værste hundemor da jeg kørte derfra, så var de glade og tilfredse da jeg hentede dem. Det var ikke så slemt som jeg troede, men vil nok stadig forsøge at undgå det en anden gang med privat pasning smiley
    Nu nyder de at vi er kommet hjem til Norge. De sov hele vejen på færgen, og har sovet LÆNGE i dag smiley Ude godt, hjemme bedst!

profilbillede
Kommentér på:
Pasning i forbindelse med bryllup

Annonce