{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Pasning i en måned eller to til verdens sødeste hunde?? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg fik for en måned siden en lille datter, og havde i den forbindelse desværre undervurderet arbejdet i at have to hunde på samme tid. Vi ønsker os ikke at skille os af med dem, da vi elsker dem rigtig højt, men kunne rigtig godt bruge noget aflastning i et par måneder. Vi forestiller os et pensioneret par eller blot en pensionist, der selv har haft hund, men ikke ønsker at anskaffe sig en ny. Racen er yorkshireterrier, det er de mest søde og kærlige hunde, der elsker at blive nusset.?? Vedlagt er der et billede af Maxi på 9 år og Wilma på 4. Hvis det kunne have interesse, er i meget velkommen til at ringe til os på 23719878.

Vh Louise og Daniel??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning i en måned eller to til verdens sødeste hunde??
  • #3   10. feb 2015 Ja hør efter hvad Cecilie skriver For det er sandt ,der har været flere tilfælde, hvor det er gået som hun skriver smiley

  • #5   10. feb 2015 Hvor i landet er det? smiley

  • #6   10. feb 2015 Hvad er det der gør, at i ligefrem ønsker aflastning og det ikke kan passes ind med to små søde hunde?

    Det kan der jo være mange gode grunde til, men også mange muligheder til at få det til at fungere, uden at de behøver at skulle flytte hjemmefra så længe.
    En hundelufter kunne været et bud?

    Det er såmænd ikke for at snage i Jeres privatliv, men tanken har aldrig strejfet mig, selv om jeg også selv har stået med svære fødsler og en kompliceret start og 2-3 hunde oveni.
    Folk er forskellige, det ved jeg smiley

    Held og lykke med det hele.




  • #7   10. feb 2015 Kunne da være hyggeligt med et par plejebørn i ny og næ smiley

  • #8   10. feb 2015 Ud over at annoncer hører til i markedet så ville det måske være en rigtigt god ide at skrive lidt mere om hundene og især hvor henne i landet vi snakker om

  • #9   10. feb 2015 Tak for alle kommentarerne. Vi bor i Randers. Vi har allerede en ældre mand der lufter dem ind imellem, men vi bor i lejlighed, og Louise har fået en begyndende stress, da hundene har været vores børn inden vores pige kom, så de kan ikke forstå når hun skal ammes, at det ikke er dem der skal have opmærksomhed. Vi synes os selv at det er lidt en fiasko, at hun/vi ikke selv magter dem i øjeblikket, og vi håber selvfølgelig også at det bliver bedre når vi kommer ind i en rytme med vores datter. Begge hunde er søde og kærlige. Maxi elsker at blive nusset, og gå ture, så han kan snuse. Wilma elsker også at blive nusset, men er dog lidt mere selvstændig. Hun er ikke så interesseret i gåture, går dog med alligevel, men hun er mest en havehund, der elsker at jagte pind. Begge vores forældre er desværre ikke behjælpelige med at hjælpe. Min mor arbejder en del, og Louises mor er bange for store hunde, så tør ikke og lufte dem. Vi vil selvfølgelig betale for foder og evt dyreregninger, og laver naturligvis en kontrakt, hvis vi skulle ske at finde nogen. smiley

  • #10   10. feb 2015 Vi bor også i Randers smiley Hvilke "krav" har i til en eventuel "plejefamilie"? smiley

  • #11   10. feb 2015 tænkte om sådan noget som dette kunne bruges ... evt i hverdagene og så I havde hundene hjemme når I er 2 ...

    http://www.hundesitter.dk/forum/subject/4000/


  • #12   10. feb 2015 Stress skal man passe på med smiley



  • #13   10. feb 2015 smiley

  • #14   10. feb 2015 Hej S... Jamen vi forestiller os at i i os elsker hunde, og ikke har noget imod også at lufte dem. Vi kender en som kunne passe dem, som selv har 3 hunde, så hun lufter dem ikke, og vi ved at vores hanhund vil gå ned hvis ikke den kan komme ud og snuse lidt en 3 gange om dagen. Desuden er de vant til at være i sofaen, så det skal man helst også være indstillet på. Hvis vedkommende skal noget, så kan vi naturligvis altid "passe" dem i den periode de er på ferie. smiley

    Hanne: lyder som et fint koncept, men dog et stykke at køre for det, arbejder nemlig her i byen.


  • #15   10. feb 2015 Men er det "fuldtid" i søger, eller mere når i lige trænger til aflastning? smiley

    Jeg har nu også tre hunde, og de bliver skam luftet efter deres behov hver især.. Synes ikke man kan undvære turene "bare" fordi man har flere hunde eller have.. Men det er nok bare mig smiley


  • #17   11. feb 2015 S: Ja vi tænker fuldtid i et par måneder, og som sagt kan vi sagtens have dem, hvis du har aftaler engang imellem. Hvilke hunde har du?? Jeg tænker hvis de er alt for store er det måske for stor en risiko?? Du er i hvert fald meget velkommen til at ringe til mig, hvis det var, så kan vi tage en snak om det. smiley

    Hundepigen: Det kunne sagtens være interessant. Du må også meget gerne ringe til mig hvis det var. smiley


  • #18   11. feb 2015 Jeg har tre små (Chili, Luna og Casey på min profil). Men tror det bliver lidt voldsomt at have 5 hunde fast, men vil meget gerne hjælpe jer med aflastning/hundeluftning såfremt de kan med mine selvfølgelig.. smiley Hvor henne i Randers bor i?

  • #19   11. feb 2015 Ok lyder godt smiley Vi bor ved Randers hallen. Hvor bor du?

  • #20   11. feb 2015 I nordbyen, lige overfor kiwi på mariagervej smiley

  • #21   12. feb 2015 Ok det er jo ikke så langt derfra smiley Vi kan da prøve og mødes i weekenden og se om hundene kan sammen?? Jeg skal f.eks. Ud og rejse med arbejdet fra søndag til tirsdag, så hvis de kan sammen, ville det ihvertfald være fedt hvis du kunne kigge efter dem der smiley Louises forældre bor desuden lige 100 mtr fra dig, så hvis det går helt galt, så kan du bare smide dem derop smiley

Kommentér på:
Pasning i en måned eller to til verdens sødeste hunde??

Annonce