{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Sorg...... {{forumTopicSubject}}

I dag er det 2 mdr. siden vores elskede Tiki døde.
Jeg ser hende stadig for mig , da hun lå oppe i soveværelset på sin dyne med kramper, mens jeg forgæves prøvede at få fat i en dyrlæge. Efter 45min.fandt jeg en dyrlæge i Næstved var stået op og som gerne ville hjælpe.
2 1/2 time lå Tiki med kramper før hun fik fred.

Oplevelsen var så grim at jeg ikke kan komme over det.
Føler heller ikke jeg er klar til en ny hund i øjeblikket.

( Tak fordi i gad "lytte" )

Solveig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorg......
  • #1   14. nov 2006 Åhh Solveig, dit tab gør mig ondt, endnu mere ondt at hendes sidste tid skulle være på den måde.

    Der kommer en dag i fremtiden, hvor du vil huske alle de gode og sjove stunder du havde med Tiki, hvor du uden smerte vil tænke på og mindes hende.

    Hvil i fred Tiki

    Mange tanker
    Tanja


  • #2   14. nov 2006 Det lyder forfædeligt...

    Hvad fik hun kramper af?


  • #3   14. nov 2006 Tak Tanja...det er sødt af dig at trøste mig.

  • #4   14. nov 2006 Han mente det var en hjerne-svulst.

  • #5   14. nov 2006 Og selvfølgelig vil vi gerne "lytte", de fleste af os kender jo desværre alt for godt følelsen af at miste sin hund alt alt for tidligt.

  • #6   14. nov 2006 Hej Solveig. Jeg forstår dig kun alt for godt, og mit hjerte græder for jer. Jeg føler meget med jer i denne svære tid.

    Det er en meget stor sorg, at miste sin elskede hund, sin altid tro og glade lille følgesvend, og den sorg skal i have bearbejdet, før i kan komme bare lidt videre.

    En god måde er at snakke om det, fortælle om det og på den måde dele sin sorg med andre.
    Ligesom det også er en stor hjælp, at skive og fortælle om alle de dejlige minder, som du nu skal lære at leve med.

    Håber at den værste sorg, snart bliver afløst af rigtig gode og glade minder.

    Varme tanker og trøste-krammer fra mig.


  • #7   14. nov 2006 Hej Solveig

    Nu har jeg heldigvis endnu aldrig oplevet en af "mine egne" hunde dø og jeg gruer for den dag det sker. Din historie berører mig fordi din datter og jeg har smilet lidt af at mine forældres hund er nøjagtigt 2 mdr ældre end jeres var. Mine forældres hund har givetvis ikke mange år tilbage og bare at tænke på det gør ondt. Jeg håber hun kommer fredeligt herfra!
    Vil bare sige, hvil i fred Tiki. Håber i en dag får overskuet til at få en ny hund. Desvære er der fra starten tildelt os hundeejere den store sorg når hunden dør. Men husk på al den glæde vi kan dele med hundene, det overstiger trods alt sorgen med mange mål.

    Mvh. Louise


  • #8   14. nov 2006 Kære Solvieg

    Jeg følger md jer, i denne trælse tid.
    Det er ikke sjovt at miste en så god en ven gennem så mange år.

    Tænker meget på jer.

    Mange trøste Mys fra Feike og mig


  • #9   14. nov 2006 Tak Ulla og Tanja.....jeg vidste jeg kunne få trøst her på HG.

    Jeg høre hele tiden: ....Så kom dig dog over det!...det var jo kun en hund.
    Det kan sgu' godt være....men det var MIN hund.


  • #10   14. nov 2006 Der er ikke noget der hedder "kun" en hund, for en rigtig hundeejer, de er vores bedste ven, følgesvend og kan altid bringe et smil frem, selv i den sværeste tid.

    Så for mig er det kun naturligt at det tager tid at komme sig over tabet og blive klar til at starte forfra med en ny hund.

    Som du siger... det var ikke kun en hund, det var DIN hund.


  • #11   14. nov 2006 Tak skal i ha' Louise og Sonne.....jeg suger al trøst til mig som en svamp.
    Det er ikke nemt at være Solveig lige for tiden.


  • #12   14. nov 2006 Kære Solveig
    Det gør mig så ondt at læse dit indlæg og tro mig jeg føler inderligt med dig. De mennesker der siger "kun en hund" har aldrig oplevet at elske en hund oprigtigt.
    Det er 2 år siden min hund døde og jeg kan stadig græde når jeg tænker på hans sidste forfærdelige timer. Jeg hentede dog min elskede Freddy dagen efter og det har jeg aldrig fortrudt. Han hjælper mig når jeg er ked af det. Han giver mig så meget glæde i tilværelsen og jeg glemmer aldrig min anden hund, den andens hund sjæl lever videre i Freddy..
    Mange trøsteknus og tanker til dig


  • #13   14. nov 2006 "kun en hund".. folk der siger sådan ved slet ikke hvad de snakker om.. Min gamle Bobby er ikke kun en hund for mig.. han er min lille skat.. min dejlige barndomsven.. og når han tager herfra, så ved jeg at jeg ikke bare kommer over det.. hader også når folk siger " han har jo levet livet".. ja det kan godt være at han er gammel, men når han dør så gør det sku lige så ondt som hvis det havde været en lille hvalp...

    Efter min mening så har du lov til at savne og græde lige så længe du har brug for det.. smiley


  • #15   14. nov 2006 jeg sender et kæmpe trøstende knus, og en stor krammer herfra, føler virkelig med jer .


Kommentér på:
Sorg......

Annonce