{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.077 visninger | Oprettet:

Bullerbox, vovsebox, barko mv. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Er der nogen af jer der får boxe fra bullerbox, vovsebox, barko og alle de andre der nu findes?
Er I tilfredse?
Tænker med udvalget der kommer, og om det er pengene værd?
Nogle siger jo der er en del i boksene, iforhold til hvis man selv skulle ud og købe det i en butik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bullerbox, vovsebox, barko mv.
  • #1   1. nov 2016 Baby har tidligere fået bullerbox, og vi var meget tilfredse!
    Hvis pengene stadig var til det, ville han også få en bullerbox hver måned smiley


  • #3   1. nov 2016 Ellie får Bullerbox hver måned, og jeg er ganske tilfreds smiley

  • #4   1. nov 2016 Celina har tidligere fået Bullerbox og vi var super tilfredse, vi holder pause da hun har så meget legetøj og ikke ødelægger det. Men jeg kan varmt anbefale Bullerbox og da jeg ville stoppe skrev jeg en mail og der var ingen problemer.

  • #5   1. nov 2016 Ville ønske de lavede en udgave uden legetøj (eller i hvert fald ikke legetøj hver måned)
    Mine er også allerede begravet i legetøj smiley


  • #6   1. nov 2016 Jeg får Vovseboxen fra Petworld. Hvis man abonnere i 6 mdr. koster den 169 kr. om mdr. og gratis fragt.
    Jeg havde først kig på bullerbox og de andre, men synes blev for dyre inkl. Porto.

    Vi får 2 stykker legetøj og så 3-5 slags godbider, og det vi får i kassen, kan vi ihverfald ikke købes til den pris i selve butikken.

    Jeg bestilte dog den weekend der var 20 procent i Petworlds butikker, og de gav også 20 procent på vovseboxen, også på 6 mdr. Abonnent.


  • #7   1. nov 2016 Tusind tak alle sammen smiley Kan se folk kender Bullerbox, det er også den jeg heller mest til.
    Og det med legetøjet kunne jeg godt forestille mig kunne blive et "problem" efter nogle måneder smiley


  • #8   1. nov 2016 Line, Saga og Dumle
    Du kan ved alle stederne selv vælge om det kun skal være godbider eller legetøj eller kun kornfrit produktioner, du skal bare sende dem en mail.
    Jeg har fået lavet en kun til hvalp.


  • #10   1. nov 2016 Rotterne:

    Du sender bare de frugtsnacks hertil. Jeg har jo labrador, så de skal nok blive spist smiley

    Jeg køber ikke disse bokse. Jeg handler hellere stort ind af de ting, som tøserne har glæde af. Legetøj kan de have i årevis. Godbidder køber jeg hellere 3 sække kaninører eller andet "sundt". Men ingen tvivl om at mange har glæde af dem smiley


  • #12   1. nov 2016 Kender en, der abonnere på en af de der kasser. Det var ikke noget, jeg gad betale så meget for.
    Jeg handler stort ind af tørret kød, godbidder, ben osv. nogle gange om året, og køber legetøj efter behov, når det er på tilbud.

    169 pr. måned giver lidt over 2000 kr. pr. år - det kan man dælme få meget kvalitets godbidder, ben og legetøj for på f.eks. Zooplus. Og så får man, hvad hundene kan lide.


  • #14   1. nov 2016 Nu har jeg så kun givet de der 130 kr. for min boks, og vi ville gerne prøve den, så tænkte at vi kan prøve, og synes vi så ikke den er god efter de 6 mdr. så har vi jo prøvet det smiley
    Det var mere fordi det var hyggeligt, og min datter på 6 synes det er vildt spændende.
    Samt ved vi ikke hvad vores nye hvalp kan lide af legetøj og godbidder endnu, og så får vi måske prøvet noget, vi ikke selv havde fundet på smiley


  • #15   1. nov 2016 Ja hvis man regner ud pr års basis så er det jo "dyrt" men det er da det samme med internet, og tv pakker, det blir jo svimlende dyrt hvis man regner det sammen. Ja eller hvor mange penge man på års basis bruger på hundetræning, kørsel, stævner osv. smiley

  • #16   1. nov 2016 jeg har fravalgt diverse bokse. Har kigget lidt på muligt indhold, og taget i betragtning af at der vil komme guf som hunden ikke kan tygge, og legesager som jeg ved ikke falder i hendes smag - så er det billigere for mig at købe guf og legesager selv.


  • #18   1. nov 2016 Zita har fået et par dogamok goddiebags valget faldt på dem fordi jeg syntes det var det med det lækreste indhold smiley hun æder og leger også med stort set alt

  • #19   1. nov 2016 Mine får en Bullerbox hver måned. Det er de såmænd meget glade for. De har det med at ødelægge (alt!) deres legetøj, så det er meget praktisk, at der kommer lidt nyt hver måned. smiley

  • #20   1. nov 2016 Vi er også rigtig glade for Bullerbox ! .. med hensyn til dem det har for meget legetøj , men kan sagtens skrive i kommentar feltet at man ikke ønsker legetøj , men godbidder istedet smiley

  • #21   1. nov 2016 Vi får bullerbox og ja så kan man jo ikke klage når man ikke selv betaler smiley smiley vi er meget glade for den og vi gemmer lidt af legetøjet engang imellem som vi så giver videre til hundevenner eller andre trængende smiley

  • #22   2. nov 2016 Findes petsy woofbox stadig?

Kommentér på:
Bullerbox, vovsebox, barko mv.

Annonce