998 visninger
|
Oprettet:
Hundebørnehave - Hundepasning Sjælland {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige hundeelskere
Jeg er igang med et skole projekt og ville derfor virkelig værdsætte hvis i ville bruge 2 minutter på spørgeskemaet.
https://da.surveymonkey.com/r/TKJR7KB
Kort fortalt er det en markedsanalyse der skal afdække hvad sjællændere synes om ideen der omhandler en hundebørnehave. Mere fakta er beskrevet inde på spørgeskemaet.
Selvom i ikke er intereseret i ideen, så skriv gerne hvorfor i sidste kommentarfelt.
På forhånd tak og god dag,
Mvh
Sebastian J
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Det ville blive en kold dag i helvede før jeg ville udsætte min hund for en hundebørnehave.
nov 2016
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 2
Tak for svarene. Det lyder måske lidt råt, men spørgeskemaet er udarbejdet med den hensigt at få mere deltaljeret svar fra dem der egentlig gerne ville gøre brug af sådan en tjeneste og fra resterende der er u interesserede vil vi jo gerne hører hvorfor. Dette danner en god understøttelse af om ideen giver mening for danskere eller ej.
Igen tak for svaret og god dag.
Men problematikken fra jeres side ligger i troværdighed til passere, ikke sandt?
Det ville ikke hjælpe hvis i mødte personerne der skal passe jeres hund? I ideen ligger at hundepasserner kun er professionelt uddannede hunde trænere og vil man have sin hund passet en enkelt dag eller eller flere gange så skal du og hunden igennem en screenings process der vil påvise hundens adfærd i forskellige situationer.
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
Langt de fleste herinde har hund fordi de holder af hunde og alt hvad der hører med af træning samværd ect. De har ikke interesserer i at komme hjem til en træt hund. .
Den type ejerer der gerne ville komme hjem til en træt hund burde ikke have hund....
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.036
maj 2007
maj 2007
De steder jeg har set lukker en masse hunde sammen, uden at tage højde for størrelse, race, temperament osv. Min indtryk er også at personalet heller ikke er specielt meget inde i hundeadfærd, det kan man næsten ikke være nå man lukker en masse hunden sammen osv
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
nov 2016
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 2
Tak for jeres svar og deltagelse. Vi respektere alle svarene, da ingen er forkerte. Vores hensigt med undersøgelse var at danne os et indtryk af folks mening ang. en hundebørnehave.
Tak igen og god aften,
Sebastian J.
Hundebørnehave - Hundepasning Sjælland