5. sep 2006 Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.380
Øv-øv. Stakkels Eisa {{forumTopicSubject}}
Stakkels Eisa knækkede en bagklo helt oppe ved poten i dag, da mine tøser legede sammen. Ved ikke helt, hvordan det skete, men det blødte fra den, og den strittede helt ud, så Eisa ikke kunne støtte på poten. Vi kørte hende til dyrlægen, som fjernede det knækkede stykke, gav hende noget smertestillende og noget penicillin, så der ikke går betændelse i det. Hun fik bandage på, som vi må tage af til natten, og hun ser så ked ud af det. Hun ligger bare stille og ser trist ud og gider slet ikke, at de andre vil snakke med hende. Øv-øv. Jeg bliver altså så trist, når mine hunde har det skidt.
Er der andre der har haft problemer med flækkede kløer? Jeg er begyndt på noget nyt foder, men der burde være kalk nok i. Jeg har ikke haft klo-problemer med nogen af dem før.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Kender desværre ikke til den problemstilling, men god og hurtig bedring ønskes hun.
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Mon ikke det bare var lidt uheld i kampens hede???
Go bedring til Eisa!!!
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.380
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 236
Dyrlægen mener han måske mangler omega 3 og 6 fedtsyrer, at han simpelthen har brug for mere end normalt. Derfor anbefalede de Royal Canin skin support foder. Men, Uccas gider ikke rigtig spise det, så jeg vil til at give ham et fodertilskud i stedet for. Måske "livets olie" fra pets.dk.
At de knækker en negl i leg el. lign, en sjælden gang tror jeg ikke du skal bekymre dig så meget om, det kan ske for alle hunde.
Men hold øje med om kløerne begynder at se mærkelige ud når du klipper dem. Uccas' vokser nærmest i 2-3 lag og det øverste vokser hurtigere end de øvrige. Derfor flækker de meget let, hvis ikke jeg får klippet spidserne af.
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.380
Øv-øv. Stakkels Eisa