{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundebur til bilen???
  • #1   25. nov 2016 Jeg havde VarioCage i min gamle (lille) bil. Jeg kørte simpelthen ud til Østrand og forklarede om mit behov,og så prøvede de forskellige bure i bilen, til vi fandt den optimale løsning til mine tre smiley

    I min nuværende gulpladebil har jeg gitter fra Jeppe.com, og så har jeg fået en lokal smed til at lave en adskiller ned igennem midten. Det er jeg SUPERglad for, fordi det giver mig en god højde, så drengene kan sidde helt oprejst. Det lykkedes mig aldrig med burene.


  • #2   25. nov 2016 I den ene af vores biler har vi et bur (rent faktisk to, men de ser ud som et) der er bygget til bilen og hundene. I den anden bil et variocage (fordi ham der byggede det første bur desværre ikke byggede bure mere, da vi fik brug for et bur til). Variocagen endte vi med efter en tur til Østrand med bil og hunde; det var det eneste der kunne gøres stort nok til dobertøsen og en irsk terrier og samtidig komme ind i bilen (VW passat van). Til foråret skifter jeg min gamle VW Touran van ud med en ny VW passat van og her bliver løsningen noget a la den Karina, skitsere. Variocagen en fin nok til doberen de få gange vi kører i min mands bil. Men i min bil skal der være plads nok til at hun kan ligge i buret i mange timer. Vi er rimeligt glade for variocagen, men selv de store modeller er lige lidt for små efter min smag til doberen. Men til ireren er det helt perfekt.
    Jeg savner dog mit gamle Hakon dobbeltbur. Det var et rigtig dejligt bur, meeeen alt for småt til min store hund.


  • #3   25. nov 2016 Vi fik også en smed til at lave midtergitteret og så et baggitter fra Jeppe.com:



    profilbillede
  • #4   25. nov 2016 Det er SÅ fint Mette. Mit midtergitter er så bare på den anden led. Så drengene har hver deres halvdel, og hver deres låge smiley

  • #5   25. nov 2016 Hvor ser det lækkert ud for hundene!
    Jeg kan hører på det hele, at jeg skal vente lidt med at tage ud og investere når planen allerede nu, er at bilen skal skiftes inden for ikke så lang tid smiley


  • trine L
    trine L Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #7   25. nov 2016 jeg kan varmt anbefale Schmidtbox.. Virkelig lækre bure , der ikke vejer ret meget. Lige nu har vi et fra hakon... også rigtig fint, men de er mega tunge smiley

  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 2
    #8   25. nov 2016 Vi køber altid i Tyskland. De laver ift. Bil mærke og model. Er ikke gratis men er super kvalitet, knirker/larmer ikke som en del andre gør, og kan sælges igen til god pris den dag bilen evt skiftes til noget buret ikke passer i.

    http://www.hundeboxen.de


  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 2
    #9   25. nov 2016 Nå goddag mand økseskaft. Det stod lige oven over Hahaha. Nå men så er vi flere der har god erfaring med hundeboxen smiley

  • #11   26. nov 2016 Vi har et proline
    http://www.ostrand.dk/shop/4-pets-pro-line-219c1.html

    Det knirker nu, men tror måske bare lige vi skal have spændt det efter en gang smiley Er ellers ret glad for det.


Kommentér på:
Hundebur til bilen???

Annonce