{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

SÅ forfærdeligt {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Var der nogen af jer der så det forfærdelige program "flået levende" i går aftes? jeg tvang mig selv til at se det, men fortryder det inderligt. Nu her snart et døgn efter er jeg stadig rystet.Jg spørger mig selv om og om igen, er der intet man kan gøre. 10 min før udsendelsen var slut måtte jeg simpelhen slukke, det påvirkede mig bare så meget. Jeg græd som pisket. Jeg måtte simpelhen vække Nicki fra sin søde søvn og kramme ham og fortælle ham hvor højt jeg elsker ham. Jeg har altid været imod pelse og ting med pels på, aftens udsendelse gjorde ikke min holdning mindre, tvært om, jeg ejer og kommer aldrig til at eje noget der minder om pels, ikke andet en min dejlige levender hund der bareskal ha' det som blommen i det æg til sine dages ende. Ja undskyld men nu tuder jeg igen ved tanken om de stakkels dyr, bare angsten i deres øjne, åhhhhh gud, hvor er det forfærdeligt.
Pas på jeg selv, og ikke mindst jeres hunde/katte ( jeres kæledyr i det hele taget ). Lad vær' at brok jer over små ting i dagligdagen, vær' glad når i står op om morgenen osv. de kære små som må lade livet på denne grusomme måde kan intet stille om.

mange knus fra Bolette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ forfærdeligt
  • #1   9. mar 2005 hej Bolette.
    jeg så programmet sidste år, og ja jeg tudede også helt vildt !!!
    det er et frygteligt program, hjælper ikke noget at vi her i DK bare kigger den anden vej, vi her i Europa køber og støtter jo desværre handlen i Asien, så ja det er bestemt godt det kommer frem.. tidpunktet det bliver sendt på i Tv, gør dog at ikke mange får det set- rigtig ærgeligt !
    Knuz Marlene


  • #2   9. mar 2005 Så lidt af det men måtte også slukke, det er da noget af det mest forfærdelige jeg har set, det er bare forfærdeligt at nogle kan behandle dyr på den måde.

  • #3   9. mar 2005 Bodil: ja, jeg var også tæt på at skulle ud og knække mig, men jeg gjorde det heldigvis ikke.

    West R: lige mine ord.


Kommentér på:
SÅ forfærdeligt

Annonce