{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Munkepeber ??
  • #2   1. dec 2016 Isabelle se her http://www.canisvitae.dk/shop/product/munkepeber-200g---chia-de-gracia?tm=fodertilskudgodbidder/kosttilskudolier

    Skulle virke rigtig godt på hanhunde der er plaget af løbetidstæver smiley


  • #3   1. dec 2016 Findes det?! det må jeg eje!
    Nogen der ved, om det virker?


  • #4   1. dec 2016 Jeg har lige bestilt det hjem, du kan få en melding om 14 dage;)

  • #5   1. dec 2016 Fedt! Tak for det smiley
    Når man har overvejet at købe klofyl til samtlige tæver i nabolaget, så vil dette da være GULD


  • #7   2. dec 2016 Tak for svarene, jeg er spændt på at høre om det virker, Bodil smiley

  • #8   2. dec 2016 Er det et phytoøstrogen?

  • #9   2. dec 2016 Jeg ved ikke hvad det betyder det du skriver, men læs selv her: http://sund-forskning.dk/artikler/vitex-agnus-castus/

  • #10   3. dec 2016 Obs fik munkepeber hjem torsdag og gav første portion i går, en lille løwchen hanhund i hus med en lille tæve som er på 7-8 dagen i sin løbetid nu, de to hunde er adskildt af gitter og kan ikke snuse til hinanden.
    Lille Halfdan var nogenlunde rolig men peb en del torsdag, fredag morgen fik han el 1/2 teske munkepeber i en klat leverpostej, jeg er lidt usikker på effekt, han piber stadig men det er faktisk aftaget lidt syntes vi, han har fået enportion mere her til morgen og har sovet fint i nat, startede en lille koncert kl 5 men faldt fint til ro igen, foreløbig syntes jeg det ser ganske lovende ud;)


  • #12   3. dec 2016 Jeg ved at Vipses opdrætter kun bruger det når tæverne er i løbetid, hun siger det virker super godt;) og her ser det da ganske lovende ud, Halfdan har ingen problemer med maven og har spist sin leverpostej med peber uden at kny, det ligner lidt alm peber og jeg syntes det lugter lidt stærk, så jeg var da lidt bekymret, men Halfdan er tilfreds;) lige nu snork sover han, i går sov han ikke meget, så mon ikke det er peberet som virker;)

  • #14   5. dec 2016 Nu mandag morgen må jeg helt klart konstatere at det virker, i alt fald på lille Halfdan, han har fået 1/2 teske munkepeber 2 gange dagligt siden fredag, lille hunden er nu højløbsk og de to hunde er i samme lokale adskildt af gitter, de kan ikke nå hinanden;) Halfdan vil gerne søge hen til gitteret men er helt afslappet og piber stort set ikke, kan fint spise og lege;)
    Der har ingen problemer været med hans mave og han er ikke påvirket på nogen måde, lige så glad og legesyg som ellers;)
    Det er helt sikkert noget jeg vil bruge fremover hvis der bliver problemer;)


  • #15   5. dec 2016 Fedt fedt fedt! Så er der julegave til pelsdyret. Det bliver han glad for!!

  • #16   5. dec 2016 Fremmer progesteron, hæmmer østrogen, støtter dannelsen af prolaktin.

    Det er plantehormoner. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke har lyst til at give det til min hanhund, som jo ikke har den store brug for hverken progesteron eller prolaktin.

    Prolaktin er det hormon, man, når det overproduceres, kæder sammen med falsk drægtighed hos tæver.

    For mig roder det lige lovligt meget ved hundens kemi til at give det til en sund og rask hund.


Kommentér på:
Munkepeber ??

Annonce