{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Jeg har virkelig brug for hjælp:-( {{forumTopicSubject}}

Hej venner.

Ja jeg vil lige dele mine moralske skrubler med jer.

Igår sidder jeg og kigger inde i markedsannoncer... Lige pludslig ser jeg en hund til salg som jeg har kendt utrolig godt.
Hunden er én min tidligere veninde har haft og jeg ved den har haft et ret så rodet liv fra første færd.
Jeg kender ikke vedkommende der har den nu, hende der har oprettet annoncen om salg, men jeg kan gætte mig til det ihvertfald er 3. hjem den har.
Hun skriver så at den er omkring et år, men at hun ikke kender dens fødselsdato... Jeg kan så sige at jeg ved den ihvertfald er 2,5 år.
Min tidligere veninde købte hunden da den var 4. måneder, på en resteplads af selveste Georg Olsen(før tv2´s program: Operation X, så vidste intet om hans frygtelige handel af hunde) og havde rigtig mange problemer med hvalpen i starten hvor den led af meget blodig diarré og vægtproblemer.

Min tidligere veninde kom så af med den da den var omkring et år, men det er ikke det sagen handler om.

Sagen er den at grunden til denne hund skifter ejere som vi andre skifter underbukser er jo at de forskellige ejere ikke kender hundens baggrund og hvad den har været igennem.

Så mine moralske skrubler er:

Hvad skal jeg gøre?

Skal jeg skrive dette inde i den nuværende ejers markedsannonce eller skal jeg bare sidde og se til?

Dette havde jeg planlagt at skrive inde i markedesannoncen:

Jeg kender den hund du er ved at sælge.

Jeg ville være helt sikker på at jeg så rigtigt, så efter at have fundet billeder frem er jeg ikke i tvivl, det er .........! Jeg er 110% sikker.
En tidligere veninde af mig, havde ..... så jeg har passet hende meget igennem hendes hvalpe og unghunde-tid.

Jeg ser du skriver hun er omkring et år... Hun er ihvertfald 2,5 år og fra 2004.
Grunden til jeg skriver til dig er for at give dig lidt informationer omkring hunden fra dens tidligere liv da jeg kan forstå du allerede er ejer nummer 3. og så ønsker jeg inderligt at hun ikke skal have flere hjem end det 4. du er ved at sælge hende til.

Hun er købt hos Georg Olsen på en resteplads et sted i Jylland.
Hun var 4 måneder og led de første mange måneder af meget blodig diarré. Og var adskillige gange ved dyrelægen med det.
Hun var en for stor mundfuld for min veninde så hun solgte hende til et par som havde 2 hunde i forvejen, et sted et stykke uden for ....... Hvordan hun derfra er kommet til dig/jer ved jeg jo ikke, men jeg ønsker at hun vil få et blivende hjem som der kan tage vare på en hund der allerede har haft et ret hæsblæsende liv.

Hæææææælp mig!

Hilsen Mia.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har virkelig brug for hjælp:-(
Kommentér på:
Jeg har virkelig brug for hjælp:-(

Annonce