{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

jeg har virkelig brug for hjælp! {{forumTopicSubject}}

jeg går i 10. kl på VUC, men har simpelthen ikke viljen/overskuddet/motivationen til at komme op om morgenen og af sted i skole...

jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...

har haft en depression, men er heldigvis ude af den nu, og har været det siden slutnignen af november...

min kæreste er lige taget i militæret i går for at aftjene sin værnepligt...

jeg har (for at være ærlig) ingen venner eller veninder... jeg har faktisk kun min tidligere plejefamilie, min far, min kæreste og hans familie... og så nogle enkelte jeg snakker med engang imellem... og så er min tlf i stykker (4-tallet virker ikke mere) så de få jeg skriver med, er blevet til en; min kæreste, men han er jo i militæret nu...

jeg overvejer at lave et skema hvor jeg skriver hvad jeg skal lave hvornår osv...

jeg var til psykiatri i dag, og hun sagde at jeg skulle få noget hjælp fra kommunen, men det er jeg ikke særlig meget for...

er der nogle, der kan give mig nogle gode råd???


Kommentarer på:  jeg har virkelig brug for hjælp!
  • #1   3. feb 2009 ej jeg har virkelig ondt af dig! har selv haft det sådan!!! smiley

  • #2   3. feb 2009 Jeg skal lige ha rigtig fat, du er 20 og går i tiende ik?

    Tjaaaaeh lidt råd til mere energi...

    1. Begynd at spise sundt hvis du ikke allerede gør det.
    2. Dyrk masser af motion. Motion giver energi.
    3. Besøg en hjemmeside der hedder mineveninder.dk


  • #3   3. feb 2009 Annelouise... jeg går straks ind på den hjemmeside... for det er et større problem for mig mht manglen på venner/veninder...

    motion... det vil jeg gerne, men har ikke råd til at gå i fitness-center... men vil gerne begynde på en frisk, og det er jeg klar til nu...

    jeg har købt en del frugt i dag, og vil også spise noget sundere, så vidt økonomien er der til det...

    The Princess... hvad gjorde du for at komme videre...?


  • #4   3. feb 2009 Hvis du har brug for en veninde at snakke med og dele dine følelser med så er jeg her for dig:-)
    Jeg har mange rigtig gode veninder men har det også selv på samme måde mht til at komme op om morgenen og jeg har også selv haft en depression... jeg skal begynde til motion nu her og jeg har været ved en sunheds ekspert og få gode råd mht til mad så nu håber jeg det bliver bedre :o)
    Men hvis du vil skrive over sms og evt snakke så skriv en pb til mig med dit nr og så bare skriv eller ring når du har brug for det<3
    Knuzer og håber det bliver bedre


  • #5   3. feb 2009 og ja... er 20 og går i 10...

    skal på hf efter sommerferien, det kræver 10. og derefter skal jeg på dyrlægestudiet på landbohøjskolen...


  • #6   3. feb 2009 nu har jeg tilmeldt mig på 5ibyen.dk

    det bliver spændende hvordan det kommer til at gå...

    dette var nok noget af det største skridt jeg endnu har taget...


Kommentér på:
jeg har virkelig brug for hjælp!

Annonce