{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Min hund vil hjem....:) {{forumTopicSubject}}

Ville lige dele en sjov oplevelse med jer herinde.

Når Kida og jeg går i kiosken, som ligger 10 min gang fra hvor vi bor, lunter hun glad afsted ved min side. Men når vi så har været i kiosken og skal hjem igen, kan det næsten ikke gå hurtigt nok for hende.... hun trækker i snoren og ser bebrejdende op på min over at jeg ikke skynder mig noget mere....

Om det så skyldes det dårlige vejr, hun er ikke så glad for at gå regn (små piver osv. når vi er ude i det) eller noget helt andet ved jeg ikke.

Nogen af jer som har ligende oplevelser....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil hjem....:)
  • #1   22. nov 2006 Nala gemmer sig under grantræerne når det regner.
    Men hun ser skøøøøn ud din vaps :o)

• #2   22. nov 2006 tjalfe vil heller ikke ud i regnvejr... og når jeg endelig får ham ud så går han helt op af murene..... og når han har tisset og lavet det andet vil han bare IND IGEN! og det kan heller ikke gå for hurtigt... hehe...

fedine hende kan man slet ikke få med ud... heller ikke hvis hun får regn dæken på... neeej hun går kun lige ud i haven og tisser.... eller retter sagt, hun går ud på måtten som er lige uden foran havedøren og der tisser hun så for der er tørt og der regner det ikke hehe....

• #3   22. nov 2006 Shanti gør det generelt - regnvejr eller ej.. Når det regner vil hun dog helst ikke uden for en dør selvom hun virkelig skal tisse... Så må man skubbe lidt til hende.. Men er vi ude og gå og Samson ikke er med så går hun konstant og kigger tilbage for at se om det nu VIRKELIG kan passe at han ikke kommer... Når så hun har fået gjort hvad hun skulle (ret hurtigt) så vender hun om og vil bare hjem igen...

• #4   22. nov 2006 Hehe....hvor er de søde, jeres søde hunde... :o).

Må sige, at Carlo vil altid ud og gå...om det så regner eller sneer mv...

Hvis vi er I byen - på besøg hos nogen - så vil han også gerne hjem...hurtigt! :o)

• #5   22. nov 2006 Molly skriger næsten af mig hvis jeg overhovedet får hende ud når det regner.. Hehe.. Hun blir helt stiv og piver og vil op og sidde under ens jakke.. smiley

Kommentér på:
Min hund vil hjem....:)

Annonce