{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af foder
  • #1   23. nov 2006 Jamen jeg synes at regal er godt. Du kan se mere her: www.regalpetfoods.dk - her kan du også gratis bestille en foderprøve.
    Ved at Mette herinde fra med sucess har brugt det til hendes chihuahuaer.

• #2   23. nov 2006 Råt kød er godt for alle hunde.....BARF.....

• #4   23. nov 2006 Regal er et rigtigt godt foder, bruger det selv, til alle vovserne. Findes i flere varianter, alt efter om det er voksen eller hvalp, eller hund med allegi.

• #5   23. nov 2006 Jeg bruger ProPlan til min Vanni og er ovenud tilfreds med det:-)

• #6   23. nov 2006 Han får pt Royal..

• #7   23. nov 2006 Jeg ville vælge et forder der står premium på.
    Som ARION Premium.
    De har foder til hvalpe af små, mellem og store racer--voksen foder til små, mellem og store racer-- senior foder--light foder-- og lam og ris til hunde med følsomt fordøjelsessystem og pels / hud problemer.

I alle blandingerne er kornproduktet ris, hvilket giver mindre risiko for allergi end hvis det er med hvede eller byg.

At der står Premium på betyder at :

Det er ISO 9000 certificeret, hvilket betyder at blandingerne skal være 100 % ens hver gang. Ikke noget med oksefedt i en produktion og svinefedt i den næste fordi det er billigere den måned.
    mindst 83 % af foderet optages. ikke tilsat soyaprotein eller andre tilsætningsstoffer.

Arion produceres af Trouw Nutrition, som har 20 års erfaring og 13.000 ansatte, der udelukkende beskæftiger sig med dyrefoder

• #8   23. nov 2006 Jeg er helt enig med Alex...
    Her i huset bliver der fodret med ARION helt fra hvalp af jeg kan varmt anbefale det til store som små... Gammle som unge samt udstilling, brugshunde og selskabshunde... Sidst men ikke mindst vi jeg lige nævne deres allergi foder som jeg har brugt med rigtig godt udfald, slet ingen kløen mere eller udslæt det er jo bare kanon dejligt...

Så helt klart ARION..

• #9   23. nov 2006 Mit råd vil bare være at du skal vælge noget der er fri for BHT og BHA (kræftfremkaldende)
    Personligt går jeg kun efter foder der er naturligt konserveret:-)

• #10   23. nov 2006 Luna får Regal Salmon Bites, og hun elsker det.
    Har nu fodret med det i 4 ugers tid, og for første gang bliver der spist op med det samme hver gang.

• #11   23. nov 2006 Jeg er super glad for Regal og royal canin Gizmo får dem begge blandet sammen.. Barf er også kanon godt det bruger jeg til Fluffy pga hendes allergi..

• #12   23. nov 2006 Man kan sagtens fodre en hvalp op på BARF.

• #13   23. nov 2006 Jamen, jeg er endnu en af dem der kan anbefale barf.. Jeg har også fået en gladere hund, som endelig er blevet madglad.. Og desuden er der meget tydelig forskel på hendes kropsbygning efetr vi er begyndt med barf.. Hun er blevet breddere om ryggen (på den gode måde) og har generelt fået større knogler og er blevet mere robust og muskuløs..
    Det lyder måske overdrevet, men det er det altså ikke..
    Og som de andre også har skrevet, hunden elsker det..
    Så det er hvad jeg kan anbefale.. smiley

• #14   23. nov 2006 Jeniki: Nemlig.. Det har vi også planer om med vores kommende hvalp.. smiley
    Desuden er der også flere der har set hvalpe blive fodret med barf, som er blevet pragteksemplarer med flot kropsbygning, flot blank pels mm.. *s*

Kommentér på:
Anbefaling af foder

Annonce