{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

yes, min hund er ikke helt syg {{forumTopicSubject}}

i hovedet,

Vi har idag haft besøg af Rikke med Diva lady, som selvfølgelig var med, så vores hunde kunne lege,

men i første omgang må jeg indrømme at jeg ikke troede på det ville ske, da Lilo blev ved med at gø,knurre og angribe Lady, som bare var fantastisk og holdt sig helt rolig(hun er bare for lækker) så det endte med at jeg lukkede Lilo ind og lod min store hund mikey komme ud, han er desværre en spade og fatter ikke at Lady ikke kan parres eftersom hun er steril, så ind med ham også

jeg var så lidt ked af det, ved jo at lilos mor også er en hissig dame og tænkte at det var noget lort hvis hun ikke kan med andre,

Men heldigt for Lilo gav Rikke ikke op og vi satte dem sammen igen og efter en lang kamp, hvor Rikke holdt begge hunde, jeg holdt den ene osv, kunne de pludselig lege sammen, det viste sig så at Lilo var utryg og bange, så hun skabte sig som en stor hund(tossede hund)
men siden har det bare leget sammen i flere timer, til Lady og Lilo gik træt, og det har bare været så fedt at se, især at Lilo godt kunne lege med andre end Mikey

så nu skal hun bare ud blandt nogle flere så vi kan få hende til at acceptere fra start af det leg, for det har været helt vildt fedt at se og Rikke har taget lidt billeder som nok skal komme her ind(under hendes profil)

Mikey kunne desværre ikke gears ned og måtte blive lukket inde i al den tid de var her, men det ikke så negativt igen, nu ved jeg bare med sikkerhed at han skal kastereres, så han kan han også være med igen, da han normalt ikke ter sif sådan,

det har bare været så dejlig en dag og dejligt at se at min lille stride tøs godt kunne lege med andre hunde, og vi håber da at der kommer mange flere af dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yes, min hund er ikke helt syg
Kommentér på:
yes, min hund er ikke helt syg

Annonce