{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

YES! Min hund har skidt! {{forumTopicSubject}}

For en uges tid siden skiftede vi over til Hills - Sensitive Skin som hun får 2 gange dagligt. Før gik hun på Pro Nature (1 gang dagligt), og sked 1-2 gange om dagen.

I forgårs sked hun så slet ikke, hvilket jeg ikke tænkte videre over. Igår ville hun så igen ikke skide, selvom vi gik flere lange ture med hende (går mellem 8 og 12 km med hende dagligt). Det begyndte så en undrer mig en smule og på vores sidste tur stod jeg i laaaang tid og forsøgte at få hende til at skide, men det ville hun ikke.
Jeg tænkte at det var foderskiftet, men hvis ikke hun ville skide idag, måtte jeg have det undersøgt nærmere.

Tur nr. 1 = Nul og nix!
Tur nr. 2 = Nul og nix!

På vores sidste tur gjorde jeg mig virkelig umage. Stoppede selv maaange steder og sagde "Tis" (betyder lav både 1 og 2), men hun tissede bare, og efter lang tid satte hun sig igen og tissede, som tænkte hun "Nu har jeg tisset, kan vi så gå videre?".
Må indrømme, at jeg var ved at blive en smule frustreret til sidst og tænkte både forstoppelse og alt muligt andet, men så lige pludselig stoppede hun op og vendte om - Det klassiske "Nu-skal-jeg-skide" tegn! Og hurra! Det skulle hun.
Men ja, så kom der en lastbil, og jeg blev helt nervøs for, om den ville distrahere hende, men heldigvis ikke. Hun fik skidt en fin, stor pølle, og mutti var meeeeeeget stolt af sin vaps, som efterfølgende fik masser af ros for sit fine job. :oP

Måtte bare lige dele min glæde med jer alle. Har aldrig været så lettet over at se en hund lave nr. 2 :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YES! Min hund har skidt!
Kommentér på:
YES! Min hund har skidt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce