400 visninger
|
Oprettet:
Ekstra tilskud til gigthund {{forumTopicSubject}}
Nu hvor det er blevet koldt, har den gamle uldtot fået et rigtig træben. Han skal lige i gang om morgenen og bliver liggende i sengen, lige indtil der er gåtur. Det er både det ene knæ og ryggen. Jeg vil nødigt give ham smertestillende på fast basis, og J/d har i mange år holdt ham smertefri. Så hvad kan jeg give ham ekstra ud over foderet? Gerne i en form, som kan ikke nødvendigvis skal gives på foderet, da han er lidt småtspisende og jeg får svært ved at dosere, da han har mad fremme hele tiden. En daglig klat leverpostej ville han ikke klage over.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.185
Jeg har altid meget svært ved at forstå, at folk gladeligt hælder smertestillende piller i dem selv eller accepterer at andre mennesker tager dem, men til en hund, der tager de afstand fra at bruge det på daglig basis, hvorfor???
Sammenlign ham med et gammelt menneske, 90% af dem får dagligt smertestillende medicin for deres gigt, hvorfor ikke din hund?
Senior eller Multiflex (Athlet) fra Svenska Dyrapoteket kunne være et godt bud, det samme ville Solanum Flex Ha være, og giv gerne et tilskud af syreneutral C-vitamin oveni, det hæmmer betændelsestilstande, hvilket gigt er en form af.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
aug 2004
Følger: 48 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.045
Ekstra tilskud til gigthund