{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Ekstra tilskud til gigthund {{forumTopicSubject}}

Nu hvor det er blevet koldt, har den gamle uldtot fået et rigtig træben. Han skal lige i gang om morgenen og bliver liggende i sengen, lige indtil der er gåtur. Det er både det ene knæ og ryggen. Jeg vil nødigt give ham smertestillende på fast basis, og J/d har i mange år holdt ham smertefri. Så hvad kan jeg give ham ekstra ud over foderet? Gerne i en form, som kan ikke nødvendigvis skal gives på foderet, da han er lidt småtspisende og jeg får svært ved at dosere, da han har mad fremme hele tiden. En daglig klat leverpostej ville han ikke klage over.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra tilskud til gigthund
  • #2   8. feb 2017 Der har været rigtig mange tråde om samme emne på det sidste. smiley

• #4   8. feb 2017 Start op med at give ham noget smertestillende, og giv så samtidig et godt ledtilskud. Når du har gjort det 3-4 uger, så prøv langsomt at sætte dosis ned på det smertestillende. Ledtilskud skal have tid til at virke, mindst nogle uger før du kan se virkning, og du kan simpelthen ikke være bekendt ikke at smertedække ham, når han har så tydelige smerter.

Jeg har altid meget svært ved at forstå, at folk gladeligt hælder smertestillende piller i dem selv eller accepterer at andre mennesker tager dem, men til en hund, der tager de afstand fra at bruge det på daglig basis, hvorfor???

Sammenlign ham med et gammelt menneske, 90% af dem får dagligt smertestillende medicin for deres gigt, hvorfor ikke din hund?

Senior eller Multiflex (Athlet) fra Svenska Dyrapoteket kunne være et godt bud, det samme ville Solanum Flex Ha være, og giv gerne et tilskud af syreneutral C-vitamin oveni, det hæmmer betændelsestilstande, hvilket gigt er en form af.

• #5   8. feb 2017 Hov hov jeg smertedækker ham skam smiley Han får Medrol, som han funger fint på. Jeg vil bare gerne kunne undgå det, da han jo jo normalt kan hjælpes med kosttilskud. Han har haft gigt i mange år, og skal helst holde i mange år endnu, så heller mere kosttilskud end mere smertestillende

• #6   8. feb 2017 Og for at det ikke skal misforståes: jeg vil selvfølgelig fortsat give ham smertestillende såfremt ekstra kosttilskud ikke giver noget- men jeg vil nu gerne skrue op for tilskud, nu hvor j/d ikke længere er nok på kolde dage og undgå, hvis det endnu kan, at give smertestillende på fast basis i stedet for, når det er nødvendigt, som er det jeg gør nu.

• #7   8. feb 2017 Senior fra Svenska Djurapoteket og så kan du så måske overveje CBD olie

Kommentér på:
Ekstra tilskud til gigthund

Annonce